Бізнес

Ми не бачимо, що нам продають № 41 (5 листопада - 11 листопада 2016р.) 05 листопада 2016 00:00
Ми не бачимо, що нам продають Сьогодні у бізнес-середовищі з'являється багато новацій, про які всі чули, але зрозумілі вони далеко не кожному. Одним із таких нових понять стала так звана електронна митниця. У Європі електронне середовище почало розвиватися набагато раніше, ніж у нас: упродовж 1990-х з'явився ряд проектів, пов'язаних із інформаційним суспільством: "електронна Європа - інформаційне суспільство для всіх", "електронний уряд" тощо, поява яких сприяла концепції створення електронної митниці. Україна теж не стоїть на місці і згодна співпрацювати з Європою та іншими країнами у сфері повної електронізації всієї митниці та взаємного обміну інформацією, але на паритетних засадах...