Споживчі тренди в Україні: як продуктовий ритейл змінюється відповідно до потреб населення

Поділитися
Ритейл почав економити слідом за споживачами. 

В Україні прискорилось зростання інфляції. Це означає, що покупці будуть намагатися економити на продуктах. Але це не єдина тенденція, яка активно розвивається на українському продуктовому ринку, пише agroportal з посиланням на аналітиків та представники ритейлу. 

Економія на продуктах

За минулорічними дослідженнями аналітики «NielsenIQ Україна» визначили, що найбільш популярним способом заощадження є відмова від того, без чого можна прожити. Українці більше витрачають на базові продукти, які складають основний раціон харчування. Другу сходинку посідає купівля товарів зі знижкою, на третьому місці — бажання купувати менші порції продуктів, а четверте місце - обирають більш дешеві бренди.

Попит на готову до споживання їжа

Найбільше зростання частки ринку аналітики побачили в сегменті продуктів харчування, які можна з’їсти одразу (снеки, сири, кисломолочні сири, солона, консервована риба, готові до вживання морепродукти). Водночас продукти, які потребують готування, демонструють найбільше падіння.

Погіршення асортименту

В деяких категоріях товарів асортимент оцінюється як недостатній. Найбільш критично це виражено в рибі, морепродуктах, м'ясних виробах, дитячому харчуванні, а також готовій кулінарії. Середня кількість товарних одиниць на магазин досі відстає і в гіпер-, і в супер-, і в мінімаркетах.

"Ця тенденція спостерігається в усьому світі, адже ритейли намагаються оптимізувати свої витрати так само, як звичайні покупці, та як бізнес, відповідно, пропонують той асортимент, який призведе до подальшого зростання ринку, а не до надмірних витрат" , - вважає Катерина Машошина, старша інсайт-аналітикиня відділу по роботі з клієнтами компанії «NielsenIQ Україна»

Тренд на економію часу

Сьогодні покупки онлайн, доставка їжі та «сам собі касир» — це три основних тренди серед споживачів, і всі вони про економію часу. Ще нещодавно до кас самообслуговування було скептичне ставлення покупців, однак сьогодні до них шикуються черги. 

 


 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі