Квартирка для залізного коня

Поділитися
Завжди відчував легку заздрість до власників гаражів. Коли взимку, прогріваючи двигун, доводилося...

Завжди відчував легку заздрість до власників гаражів. Коли взимку, прогріваючи двигун, доводилося закляклими руками буквально викопувати автомобіль з-під снігу, а потім віддирати кригу від вітрового скла, яке повільно прогрівалося, щасливі власники будиночків для автомобіля неквапливо курили і виїжджали на чистому авто.

Але... Як же в наш будівельний час без «але»?

Київ будується, будується масштабно, швидко. У невеличких двориках, де раніше поміщалися дитячі майданчики і кілька лав, тепер височіють багатоповерхові «свічки». Що вже казати про гаражі?

За словами представників Головкиївархітектури, особливо це стосується гаражних кооперативів, споруджених у 70—90-х роках минулого століття. Адже до 70% цих будівель або не мають законних підстав займати земельні ділянки, або їхні власники разом із правлінням не переоформили документи відповідно до нового законодавства.

У результаті, за даними ріелторів, гаражі в запланованих під забудову місцях подешевшали майже вдвічі. Якщо влітку ціна була в середньому 10,1 тис. дол., то тепер близько 5,4 тис. дол., металевий бокс у дворі — 2,5 тис. дол.

Логічно було б забудувати місця, орендовані гаражними кооперативами, багатоповерховими паркінгами, місця на яких пропонуватимуть власникам знесених гаражів. Однак паркінг — місце без перегородок, тобто він не вважатиметься власністю окремих громадян.

Не кращі справи з паркувальними місцями в новобудовах. Кумедний вигляд мають столичні рекламні щити, які кри­чать про спорудження «100-квартирного житлового будинку елітного типу з 30-ма місцями для автомобілів». Невже людина, спроможна придбати квартиру в центрі міста, не в змозі купити автомобіль? Дедалі більше сімей володіють не одним, а двома автомобілями. Де ж машинам ночувати? Не кажучи вже про приїжджих гостей чи працівників офісів, розташованих на перших поверхах.

При цьому середня ціна паркомісця в будинках бізнес-класу становить 25—30 тис. дол., а преміум-класу — від 50 тис. проти 20 тис. і 40 тис. дол. на початку року.

Кількість автомобілів за останній рік подвоїлася, а паркомісць стало будуватися менше. Так, відповідно до розпорядження міської влади, забудовники мали забезпечити в центральних житлових спорудах одне машиномісце на кожну квартиру, а в нецентральній частині міста — на дві. Проте, зважаючи на все, ці норми ніхто й не збирався виконувати. У результаті в деяких проектах відбувається «кастинг» мешканців, і паркомісця продають лише власникам три- і чотирикімнатних квартир.

Деякі заповзятливі компанії вже пропонують власникам двох автомобілів і одного паркомісця спеціальні підйомники для розміщення двох автомобілів на місці одного.

Не виключено, що найближчим часом вартість паркомісця для машини зрівняється з ціною однокімнатної квартири. А «архіваторів» для автомобілів, на жаль, учені досі не винайшли...

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі