НКМЗ разом із Deilmann-Haniel виготовили прохідницький комбайн із установкою для кріплення виробіток
Новокраматорський машинобудівний завод разом із Deilmann-Haniel Mining Systems (Німеччина) виготовили для вугільної компанії «Шахта «Червоноармійська-Західна №1» прохідницький комбайн з установкою для анкерного кріплення виробіток. Зараз комбайн проходить випробування на «Червоноармійській-Західній №1». Нове обладнання дозволить підвищити продуктивність і скоротити витрати, пов’язані з тунельною проходкою. Комбайни сімейства П-110 призначені для механізованого відбивання та навантаження гірської маси.
«Астеліт» збільшить розмір кредиту
Компанія мобільного зв’язку «Астеліт» має намір збільшити обсяг залучуваного синдикованого кредиту з 300 до 360 млн. доларів. Недавно «Астеліт» підписав договір із міжнародним банком ING Bank N.V. і Standard Bank London Ltd. про організацію довгострокового синдикованого кредиту на 360 млн. доларів на 6 років.
Зараз ведуться переговори із залучення меншої частини довгострокової позики на суму до 150 млн. доларів. Обидві угоди можуть бути завершені до кінця року.
Залучені кошти планується направити на погашення заборгованості перед постачальниками устаткування і кредитів місцевих банків, а також на додаткові капітальні витрати й виконання вимог до оборотних коштів.
«Астеліт» планує витратити 2006 р. до 200 млн. доларів як капітальні витрати.
КрАСЗ має намір розпочати складання автомобілів Ssang Yong
Кременчуцький автоскладальний завод має намір 2006 року розпочати складання південнокорейських автомобілів-позашляховиків Ssang Yong. Автомобілі складатимуть на сучасному конвеєрі рамних автомобілів, введеному в експлуатацію нинішнього року.
Позашляховики Ssang Yong Rexton, залежно від комплектації, обладнуватимуть бензиновими (обсягом 2 300 куб. см і 3 200 куб. см) або дизельними (обсягом 2 700 куб. см) двигунами, 5-ступеневою механічною або 4- і 5-ступеневою автоматичною КПП. Якість складання, відповідно до чинної системи якості ISO 9001, контролюватиметься працівниками компанії Ssang Yong і спеціалістами КрАСЗ.
До кінця 2005 року заплановано скласти першу партію із 40 позашляховиків Ssang Yong Rexton, а 2006-го заплановано складання близько 400 автомобілів Ssang Yong Rexton.
«Квазар-Мікро» почала випускати дві нові моделі комп’ютерів серії Oscar
Фабрика «Квазар-Мікро» почала випускати дві нові моделі комп’ютерів серії Oscar — Oscar 8s2 і Oscar 8id. Запропоновано нові бюджетні моделі ПК Oscar у середньому ціновому діапазоні з високим ступенем інтеграції». Дані моделі дозволяють за необхідності поступово нарощувати продуктивність і функціональність. Oscar 8s2 — модель із високим ступенем інтеграції, з умонтованим 3D-акселератором, адаптером Ethernet і 6-канальною аудіосистемою. Також комп’ютер може постачатися процесором Intel Pentium 4 600-ї серії. Комп’ютер Oscar 8id — модель на платформі Intel із високим ступенем інтеграції, з умонтованим 3D-акселератором, адаптером Ethernet і 8-канальною аудіосистемою. Система також може містити процесор Intel Pentium 4 600-ї серії.
«Сандора» має намір запустити завод із виробництва соків
у Миколаївській області
Компанія «Сандора» має намір до травня 2006 року запустити в Миколаївській області завод із виробництва соків і сокомістких напоїв. Будівництво нового заводу вже почалося восени нинішнього року.
Планова потужність нового заводу не повідомляється, але передбачається повністю задовольнити попит українського споживача. Планується виробляти оновлену продукцію. На будівництво нового заводу компанія використає і кошти з тих 20 млн. доларів, які були отримані у вигляді кредиту Міжнародної фінансової корпорації.
Компанія HeidelbergCement об’єднує цементні виробництва
Компанія HeidelbergCement, як найбільший акціонер, має намір приєднати ВАТ «Дніпроцемент» до ВАТ «Кривий Ріг цемент». Питання про приєднання збори акціонерів останнього розглянуть 25 січня. Передбачається, що власники «Дніпроцементу» в обмін на свої акції отримають акції нової емісії ВАТ «Кривий Ріг цемент». За даними ДКЦПФР України, HeidelbergCement на середину ц.р. належали 84% акцій ВАТ «Кривий Ріг цемент» і 99,98% акцій «Дніпроцементу». Великим акціонером ВАТ «Кривий Ріг цемент» на цей час було також CBRPortland.V. (10,98% акцій).