Більше начинок
смачних і різних
Два роки тому компанія «Київ-Конті» ухвалила рішення розвивати цукерковий сегмент виробництва. На той час вона займала 3% цього ринку. Завдяки тому, що наприкінці 2003 року компанія запустила лінію з виробництва шоколадних цукерок із комбінованими начинками, вона змогла збільшити свою частку на ринку до 7%. Споживачу було запропоновано дві серії цукерок під торговими марками «Беліссімо» і «Мелодика», аналогів яким в Україні та країнах СНД немає досі. Унікальність цукерок — у поєднанні різних начинок. Новинки й досі високо цінують покупці, і для задоволення дедалі більшого попиту на початку грудня 2005 року компанія «Київ-Конті» запустила нову лінію з виробництва шоколадних цукерок із комбінованими начинками, яка дозволила значно розширити асортимент уже знайомих споживачеві цукерок ТМ «Беліссімо». До давно уподобаних смаків «крем-брюле» та «коньяку з лимоном» додалися ще п’ять: «ромова вишня», «шоколадний крем», «бейліз», «б’янко» (смак кокоса), «кава з лікером».
Особливість цієї лінії в тому, що на ній можна виробляти великий асортимент начиняльних мас. Це так звані маси тофі різних смакових відтінків, желейні та лікерні. Завдяки таким начинкам і створюються неповторні за смаковими якостями комбіновані цукерки, аналогів яким немає. Ось чому солодощі від «Київ-Конті» давно відомі й любимі не тільки в Україні, Росії, а й у багатьох країнах СНД.
Крім того, на початку наступного року компанія має намір вивести на ринок нову серію цукерок із трьох смаків під торговою маркою «Гранд-Конті». Це цукерки з м’якої шоколадно-молочної маси з додаванням дробленого фундуку та какао-крупки, а також із молочної маси з додаванням кокосової стружки, які будуть представлені у високій ціновій категорії.
«Бонжур» усім!
Посідати лідируюче становище на ринку і бути компанією, яка розвивається найбільш динамічно в галузі, «Київ-Конті» вдається завдяки планомірному інвестуванню в інноваційні технології кондитерських виробів. У новому виробничому комплексі на Донецькій кондитерській фабриці компанія «Київ-Конті» встановила ще одну виробничу лінію, аналогів якій у світі немає. Лінія дозволяє випускати зовсім новий і унікальний продукт.
Адже, як засвідчив успішний досвід виробництва цукерок за інноваційною технологією, на ринку є місце найнестандартнішим кондитерським рішенням. Так, спеціалісти компанії «Київ-Конті» самостійно розробили технологію й рецептуру нового продукту, точніше — нову категорію кондитерських виробів. «Київ-Конті» представила споживачам десерт «Бонжур», унікальність і неповторність якого полягає в поєднанні кількох видів кондитерських виробів: печива, м’якої карамелі чи желе, суфле та шоколаду. Асортиментна лінійка нового десерту представлена п’ятьма смаками: «ваніль», «бейліз», «капучіно», «лайм» і «полуниця з вершками». Випускається десерт «Бонжур» у двох варіантах упаковки: у коробці вагою 232 г, в якій містяться вісім десертів, за 29 грн., і в індивідуальній упаковці, яка дозволяє поласувати ним на ходу. Слід сказати, що, попри унікальність і оригінальність десерту, він цілком доступний більшості споживачів, адже його роздрібна ціна не перевищить 6,7 грн. за коробку.
Нові виробничі лінії компанії розробили провідні європейські виробники устаткування для харчової промисловості (це Chocotech, Winkler und Dunnebier, Meincke та ін.) відповідно до вимог спеціалістів компанії «Київ-Конті».
На інноваціях
не економимо
Зазначені дві лінії є лише частиною масштабного проекту компанії з будівництва та введення в експлуатацію нових виробничих потужностей. Загальна вартість цих ліній — 41 млн. дол., із яких 22 млн. — позикові, решта 19 млн. дол. — власні кошти компанії. Фінансовим партнером компанії «Київ-Конті» у реалізації цього проекту виступив «Укрсоцбанк». За розрахунками спеціалістів компанії, термін окупності витрат на введення в експлуатацію нових ліній становитиме три роки. Завдяки запуску нових виробничих потужностей щомісячний обсяг випуску продукції компанії «Київ-Конті» збільшуватиметься на 20%, або на 2500 тонн, а місячний приріст доходів — на 34%, або 30 млн. гривень. У тому, що конкурентам доведеться потіснитися, вивільняючи «Київ-Конті» додатковий ринковий простір, можна не сумніватися. Адже стратегія компанії спрямована не лише на модернізацію виробництва та впровадження нових технологій. Вона змогла, вкладаючи великі кошти в навчання та підвищення кваліфікації персоналу, створити амбітну команду високопрофесійних спеціалістів, здатну чітко реагувати на найнесподіваніші зміни ринкової кон’юнктури і швидко знаходити єдино правильне рішення. А оскільки компанія блискавично реагує на зростання обсягів споживання, вона знає і про зміну споживчих уподобань — це допомагає випускати продукцію, яка задовольняє запити навіть найвибагливіших покупців.
Не доходом єдиним
Нові виробничі потужності — важлива подія не тільки для компанії «Київ-Конті». Не можна залишити поза увагою соціальну значимість проекту, про вагомість якої свідчить те, що введення в експлуатацію нових виробничих потужностей дозволить збільшити відрахування до бюджетів усіх рівнів на 15 млн. грн. щорічно.
Зі збільшенням потужностей підприємства і зростанням обсягів виробництва збільшуються і кількість робочих місць, і середня заробітна плата працівників фабрик.
Але, за словами генерального директора компанії «Київ-Конті» Олега Логвинова, наступного року інвестиції в розвиток виробництва компанії «Київ-Конті» будуть ще більшими, ніж нинішнього, і з кожним роком цей показник зростатиме.