На сьогоднішній день говорити про «глобальне» розкрадання коштів при будівництві автодоріг не можна, впевнений голова Державної служби автомобільних доріг України («Укравтодору») Вадим Гуржос.
«Шляховики працюють у дуже жорстких умовах ВБНів, ДБНів (відомчих і державних будівельних норм, — ред.) і проектно-кошторисної документації. І все досить прозоро, зрозуміло і добре рахується», — підкреслив Гуржос в інтерв’ю «Дзеркалу тижня».
Усі ці казки про недовкладання в асфальт — усе пішло в минуле. Це дуже легко контролюється.
— Вадим Гуржос голова Державної служби автомобільних доріг («Укравтодору»)
За його словами, будівельні норми встановлюють не самі шляховики, а «величезна кількість регуляторів, які існують в Україні». «І всі ці казки про недовкладання в асфальт — усе пішло в минуле. Це дуже легко контролюється», — запевнив керівник «Укравтодору».
Він наголосив, що при будівництві траси Київ—Одеса і під час подальших перевірок не було виявлено жодного факту зловживань або порушень.
«Не було порушено жодної кримінальної справи за фактами, що стосувалися власне будівництва дороги», — підкреслив Гуржос. Разом з тим він розповів про корупційні схеми, непрямо пов’язані з будівництвом траси Київ—Одеса.
«Це та ж аерофотозйомка, потреби в якій не було і собівартість якої була завищена в рази, це всілякі обстеження робочих місць на предмет техніки безпеки тощо. Вся ця сума вилилася десь у 150 млн. гривень», — повідомив керівник «Укравтодору».
«Тобто казати про якесь глобальне розкрадання на автомобільних шляхах — непрофесійно. І я готовий довести це», — підсумував він.
Докладніше читайте в інтерв’ю Світлани Семенової з Вадимом Гуржосом у свіжому номері «ДТ».