ФІЛОСОФІЯ БІЗНЕСУ В ЖИТТІ ТОРГОВИХ МАРОК

Поділитися
Сконструювати й запустити «бізнес-машину», яка б могла день і ніч штампувати стандартну продукцію масового споживання, приносячи власнику значні бариші, дуже непросто...

Сконструювати й запустити «бізнес-машину», яка б могла день і ніч штампувати стандартну продукцію масового споживання, приносячи власнику значні бариші, дуже непросто. Значно складніше, а часто й ризикованіше, розкрутити справу або торгову марку, орієнтуючися виключно на ексклюзив. Зате якщо вийде, віддача багаторазово покриє всі видатки й зусилля. Але, мабуть, мистецтвом можна вважати посилення вже відомих брендів, поєднаних спільною філософією бізнесу. При цьому можна одержати нечуваний виграш. Щоправда, програти теж можна все й відразу...

Свого часу це вдалося нашому землякові Зіно Давидову. До речі, він жив не далі як у Києві на Подолі, а не в Росії, як про це досі пишуть у проспектах. І вдалося це йому не тільки з сигарами, на бренд-виробництві яких розумілася його родина. Напевно, менш відомо в широких колах, що французький коньяк Davidoff — саме його дітище, точніше результат дружби Зіно Давидова з Кіліаном Геннессі, предки якого виробляли коньяки з 1765 року. Можете собі уявити, який вплив треба було мати на пана Геннессі, щоб він погодився створити на своєму всесвітньо відомому виробництві спеціальний «сигарний» коньяк (міцністю 43 градуси) з новим ім’ям Davidoff. Повторити те ж саме, бодай один раз, більше нікому не вдавалося — і досі в коньячному асортименті підвалів Дому Hennessy є тільки однойменні напої плюс Davidoff.

Ось так було створено напій, ідеально поєднуваний з уже розкрученим товаром — сигарами. Так було посилено вже відому торгову марку. І, очевидно, інша не постраждала. Інакше чи довго проіснувала б новинка? І вже напевно керівництво Дому Hennessy не приїздило б в Україну на вечір шанувальників марки, зазначте, не Hennessy, а Davidoff. А таке відбувається більш-менш регулярно, і востаннє — не далі як два тижні тому.

Зверніть увагу на нюанс такого способу бренд-розкрутки. Для нього не знадобилося створювати власне виробництво. Вже було готове. Природно, вибір упав на дуже близьку бізнес-філософію, яка відповідним чином позиціонує продукт на ринку.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі