Епідемія ніколи не впливала на обсяги продажів товарів масового споживання, заявив в коментарі «Дзеркалу тижня» президент Української торговельно-промислової конфедерації Володимир Демчак.
«Швидше, навпаки. Тим більше що зараз — період сезонного збільшення продажів і підвищеного попиту. Восени традиційно продається більше. І ближче до Нового року продажі тільки зростають, закінчуючись лише в лютому, після чого настає спад. Гадаю, епідемія тут нічого не змінить. А якщо і вплине, то неістотно», — вважає він.
Демчак констатує, що кількість відвідувань супермаркетів зменшилася на 10—15%. При цьому жодних збоїв у товарообігу звичайного асортименту супермаркетів не спостерігається.
«Торгівля працює ритмічно. Я зараз не готовий точно сказати, наскільки змінився середній касовий чек. Проте, знаючи традиції ажіотажу, майже переконаний, що купують і про запас», — підкреслив він.
За словами експерта, зокрема спостерігається певний феномен в торгівлі сигаретами на заході України. Так, в магазинах Чернівецької області в перші дні епідемії торгівля сигаретами впала втричі знизилася, при цьому посипалася маса замовлень із доставкою додому.
«Думаю, над цією підказкою з нашої реальності є сенс помізкувати великим продуктовим мережам», — відзначив експерт.
Детальніше читайте в статті «У клієнта шок. Бізнес зазнав перших втрат від епідемії» у свіжому номері «ДТ».