Автобуси «Богдан» перемогли в тендері Центрального штабу Державної воєнізованої гірничорятувальної служби України у вугільній промисловості, проведеному в рамках програми Міністерства палива та енергетики України з підвищення безпеки робіт і поліпшення системи охорони праці на вуглевидобувних підприємствах країни.
«Богдани» уже перемагали в аналогічному тендері торік — тоді гірничорятувальним відділенням у Донецькій і Луганській областях надали 21 спеціалізований автобус. Досвід експлуатації цієї партії спецтехніки підтвердив, що «Богдан» відповідає всім специфічним вимогам гірничорятувальної діяльності. Український автобус отримав високу оцінку польських гірничорятувальників під час їхніх спільних навчань із гірничорятувальними підрозділами України. Нагадаємо: торік віце-прем’єр із ПЕК Віталій Гайдук зустрічався з президентом японської корпорації Isuzu Motors Йошінорі Ідой із метою обговорення перспектив виробництва спецтехніки для вітчизняних гірничорятувальних служб саме на базі холдингу «Богдан».
Умови нинішнього тендера, в якому перемогли «Богдани», передбачають постачання 185 спеціалізованих автобусів для перевезення гірничорятувальних відділень і спеціального устаткування. Передбачається, що вони мають замінити застарілі російські «ПАЗики», якими укомплектована нині гірничорятувальна служба.
Слід відзначити, що сьогодні у вітчизняного спецавтобуса немає реальних конкурентів в Україні. Річ у тім, що модель «Богдана» для перевезення гірничорятувальних відділень і спецобладнання є єдиним автобусом такого типу, що отримали свідоцтво узгодження конструкції з забезпечення безпеки дорожнього руху в нашій країні. Додатковими перевагами «Богданів», із погляду гірничорятувальників, є низький рівень підлоги, висока маневреність і пристосований до великих навантажень дизельний двигун японського виробництва. Все це дозволяє значно збільшити мобільність і швидкість реагування аварійно-рятувальних підрозділів України.