Безшумний електродрайв

Поділитися
Гібридні автомобілі, які ще недавно не сприймали всерйоз ні екологи, ні автомобілісти, а експерти ...

Гібридні автомобілі, які ще недавно не сприймали всерйоз ні екологи, ні автомобілісти, а експерти розцінювали не більш як данину новій автомобільній моді, поступово завойовують дедалі більший сегмент глобального авторинку. Конструкцією, що дозволяє використовувати на швидкісних трасах звичні гучні й брудні двигуни внутрішнього згорання, а в міському невиразному трафіку переходити на електричні движки, нині обладнано близько мільйона діючих моделей. Американськими дорогами, наприклад, за найскромнішими підрахунками, «бігає» близько 400 тисяч гібридів, що становить приблизно 0,3% від усього американського автопарку.

Стрімке зростання цін на нафту внесло свої корективи в хитромудрі криві й діаграми, які креслять фахівці, й нині все більше відвідувачів автосалонів роблять вибір на користь гібридних машинок. Передусім це стосується американських таксистів. Справді, ще недавно різниця у вартості купівлі й обслуговування традиційного й гібридного засобу пересування окупалася за сім років, потім — за п’ять, а нині — менш ніж за рік. Проблема ж з утилізацією відпрацьованих електричних акумуляторів і зов­сім відійшла на задній план. Зате на перший трохи несподівано вийшла проблема безшумності роботи електричних движків.

Американська національна федерація сліпих уже не вперше висловлює свою занепокоєність новим автомобільним драйвом. Адже сліпі, пішоходи, які погано бачать, і велосипедисти досі покладалися переважно на свої органи слуху, які завчасно попереджали їх про наближення небезпеки. Проте тепер традиційний чинник спрацьовує вже не так надійно, як раніше. Достовірної статистики підвищення ризику ДТП за участю сліпих пішоходів і гібридних автомобілів у США поки що немає. Втім, кляті буржуїни якимось чином усе ж навчилися вживати заходів не після оголошення в країні національного трауру, а дещо раніше. Зокрема після проведення тесту, який, хоч і був визнаний «науково недостовірним», проте продемонстрував, що люди, котрі зібралися на переході або в паркувальній зоні, не реагують на наближення автомобіля, працюючого на електричному движку. Американці в цілковитій відповідності зі своїми національними традиціями оформили кілька юридичних позовів. Іншими словами, правникам навар забезпечений. Однак і найбільш уразливі групи американського населення ентузіазму теж не втрачають: адже проблему можна вирішити як установивши спеціальні «дзижчалки», реагувати на які мають виключно ціпки, призначені для сліпих, так і оформивши «беззвучні» автомобілі амортизуючим покриттям, яке не заподіє шкоди пішоходові під час зіткнення на малій швидкості.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі