БЕЗ ТЕЛЕФОНУ БІЗНЕС НЕМОЖЛИВИЙ

Поділитися
Мобільний телефон став зримим символом сучасної ділової людини. У громадських місцях, на вулицях і в міському транспорті ми часто стаємо мимовільними свідками призначення зустрічей і погодження невідкладних питань...

Переважну більшість великих і малих рішень керівники й рядові працівники приймають на своїх стаціонарних робочих місцях із використанням звичного телефонного апарата, «прив’язаного» до міської АТС. Наочним підтвердженням цього служать і рахунки за телефонні послуги, що надходять на фірму. Тож дивлячись на досить відчутні для бюджету підприємства суми видатків, важко утриматися від запитання — а наскільки ефективно використовується зв’язок? Приміром, чи розумно оплачувати рахунки міської телефонної мережі за розмови працівників, які працюють в одному будинку, часто навіть за сусідніми столами, або за оренду використовуваних «не на повну котушку» абонентських ліній?

Авжеж, ні. Ці витрати можна помітно зменшити з допомогою сучасних автономних АТС, які, до того ж, забезпечують високу якість зв’язку і надають широкий спектр сервісних послуг.

Відразу слід визначитися, яка вам буде потрібна станція — для офісу чи установи. До офісних належать АТС, які підключаються до міської мережі тільки за двопровідними лініями. Їх ще називають малими, або міні-АТС. Вони працюють на місці встановлення й не можуть бути об’єднані в локальну мережу підприємства.

Якщо ж до АТС можливе підключення міжстанційних з’єднувальних ліній, приміром цифрового каналу, то їх уже називають установськими станціями (УАТС), або установсько-виробничими (УВАТС).

Продавці телефонного устаткування кваліфікують простіше: офісні станції — це ті, що можуть обслуговувати не більше 200 апаратів і не розміщуються на окремому комп’ютері чи сервері. Такі АТС мають досить обмежений набір сервісних функцій і призначені для використання в невеликих організаціях.

На великих підприємствах і підприємствах, що розширюються, офісні станції не можуть забезпечити виконання всіх завдань зв’язку та обробки інформації, яка надходить. Таким організаціям потрібні уже цифрові УАТС. Проте для успішної роботи підприємства в ринкових умовах важлива не тільки висока надійність зв’язку, а й можливість постійного використання досягнень комп’ютерної телефонії, які підвищують ефективність ведення бізнесу, продуктивність праці персоналу й забезпечують миттєву реакцію на запити партнерів, покупців, замовників.

Кабінетний конструктивізм

Для вибору моделі цифрової УАТС потрібно проаналізувати потреби вашого підприємства у телефонному зв’язку з урахуванням можливостей його росту й розширення. Неодмінно визначтеся, чи планується створення філій, збільшення штату працівників? Бо якщо ви придбаєте УАТС з огляду на лише наявні потреби, то, можливо, доведеться згодом купувати нову станцію з ширшими можливостями, оскільки ваша ще «не стара» АТС не допускає розширення.

Тож систему краще купувати з таким розрахунком, щоб вона могла підтримувати більше телефонів і ліній, ніж потрібно зараз. Тобто станція має забезпечувати можливість збільшення кількості ліній і телефонів «порційно», відповідно до потреби.

Такі можливості закладено в модульній побудові станцій, що складаються, за термінологією виробників, із «кабінетів» (напідложних або настінних корпусів), у яких розміщено полиці зі слотами — пазами для встановлення плат різного призначення.

Завдяки цьому «конструктивізму», можна придбати для початку «основний кабінет» із процесорним модулем, а потім, відповідно до потреби, збільшувати ємність системи з допомогою пристроїв розширення.

Постає (щоправда, дедалі рідше) й запитання — якій технології віддати перевагу. Адже збої та відмови телефонного зв’язку, помилки у прийнятих і відправлених повідомленнях можуть серйозно вплинути на ваші відносини зі співробітниками й партнерами, покупцями й замовниками. Причому вплив цей може вилитися в серйозні фінансові втрати або неотримані вигоди. Тож і підприємства-«ветерани» з багаторічною історією, і перспективні молоді фірми, розуміючи, що успіх ділового спілкування визначає успішність на ринку, якнайпильнішу увагу звертають на надійність і якість телефонного устаткування.

Тут практично поза конкуренцією цифровий зв’язок. В аналогових АТС, що використовуються вже понад сто років і доживають своє, устаткування перетворює мову на безперервний електричний сигнал, амплітуда якого змінюється відповідно до частоти й інтенсивності звукового сигналу. У сучасних цифрових АТС сигнал, у якому «зашифровано» сказане нами, є послідовністю електричних імпульсів і проміжків між ними.

Переваги цифрової техніки перед аналоговою в тому, що вона забезпечує значно вищу якість зв’язку (надійність передачі, чіткість мови), позаяк устаткування реєструє тільки наявність або відсутність імпульсу. А зміни форми сигналу, спричинені перешкодами, не впливають на його обробку й відновлення. Крім того, такі станції дають змогу обробляти цифрову інформацію з інших («нетелефонних») джерел.

Це дозволяє створити на підприємстві корпоративну інформаційну мережу на базі цифрової АТС і передавати через неї, приміром, дані вимірів параметрів технологічних процесів, відеосигнали, іншу телеметричну інформацію. Тобто станція може стати «за сумісництвом» складовою частиною автоматизованих систем управління технологічними процесами (АСУ ТП) й управління підприємством (АСУП).

Для великих організацій оптимальне вирішення телефонізації — цифрові установські АТС, які гарантують високу якість зв’язку, надають широкий спектр сервісу й можливості багаторазового збільшення кількості абонентів внутрішньої мережі та зовнішніх ліній зв’язку. Від них значною мірою залежить успіх вашої фірми сьогодні і в майбутньому.

Розумні меридіани

Про те, що зв’язок, який забезпечують установські телефонні станції, сприяє підвищенню ефективності роботи підприємств, свідчить солідний і дедалі ширший список споживачів цієї техніки. Установські АТС родини Meridian-1, що вже протягом багатьох років є лідерами в Україні, доповнені сучасними бізнес-додатками, такими як центри обробки викликів, системи універсальних повідомлень, роблять спілкування абонентів «обопільно приємним», а це, в кінцевому підсумку, сприяє зростанню доходів підприємства-власника цієї диво-техніки.

Приміром, УАТС із родини Meridian-1 виробництва компанії Nortel Networks з’явилися на нашому ринку недавно — 1992 року. А сьогодні вони вже працюють у Кабінеті міністрів, Верховній Раді, НБУ, у міністерствах, банках і посольствах, в аеропорту «Бориспіль», Одеському морському порту, на Полтавському гірничо-збагачувальному комбінаті, Новокраматорському машинобудівному заводі й на багатьох інших підприємствах.

Переваги цих станцій оцінили і професіонали (а вже вони знаються на телефонному зв’язку): «меридіани» встановлені в «Укртелекомі», UMC, «Київстар Дж.Ес.Ем.», Golden Telecom, «Українських радіосистемах» (УРС), «Квазар-Мікро», «Датаком».

Найдосконаліші та найперспективніші ті цифрові АТС, що надають високий рівень послуг, мають відкриту архітектуру побудови та забезпечують гнучкість вирішення будь-яких завдань завтрашнього дня, які сьогодні ще не стоять перед підприємством.

Ну і, безумовно, важливим моментом при купівлі електронного устаткування є реноме продавця. Покупцю варто знати його історію та «анкету»: час роботи на ринку України, представництва в регіонах, наявність сервісних центрів. Адже надійність постачальника — це тверда гарантія обслуговування непростої техніки та її підтримки при неминучих розширеннях функцій АТС у майбутньому.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі