UA / RU
Підтримати ZN.ua

Нідерланди звинуватили бойовиків Донбасу у трагедії MH17 на основі не опублікованих в доповіді карт

На даний момент Рада з безпеки Нідерландів відмовляється надавати дані карти.

Голова Ради з безпеки Нідерландів (СБН) Тьиббе Йустра звинуватив бойовиків Донбасу в катастрофі малайзійського "Боїнга" на основі карт, які не були опубліковані в підсумковій доповіді.

"Кордони були нестійкими, проте СБН бачив інші карти під час розслідування, які свідчили про те, що район контролювався збройними угрупованнями. Ці карти не опубліковані в доповіді, тому ми не можемо надати їх", - сказала офіційний представник СБН Сара Ферной.

Читайте також: Кремль брехнею спробує заплутати пошуки винних у знищенні "Боїнга 777" - NYT

Видання Der Spiegel писало, що пропаганда Кремля активно перекручує звіт Нідерландів про "Боїнг 777". Видання "Известия" абсолютно проігнорувало нідерландську прес-конференцію, зате детально описала заяву "Алмаз-Антея" у статті під заголовком "Алмаз-Антей розкрив таємницю загибелі малайзійського Боїнга".

В цей же час, Малайзія має намір добитися створення міжнародного суду по збитому над Донбасом "Боїнгу".

Нагадаємо, 13 жовтня відбулася презентація доповіді Ради безпеки Нідерландів, згідно з яким літак рейсу MH17 був збитий ЗРК "Бук" російського виробництва. У той же час, в доповіді не названі відповідальні за запуск цієї ракети.

Однак після оприлюднення доповіді голова Радбезу Нідерландів заявив, що "Боїнг" збили з території, підконтрольній бойовикам. "Межі території були досить нестійкими, але це була область, контрольована проросійськими бойовиками", - сказав він.

Радбез Нідерландів дійшов висновку, що в України було достатньо підстав для закриття повітряного простору над територією конфлікту в східній частині країни в якості запобіжного предосторожності.

У той же час українська сторона зазначає, що на момент аварії MH17 Україною були дотримані всі рекомендації стосовно безпеки польотів, оскільки управління повітряним простором узгоджується з європейською системою і відбувається відповідно до вимог ICAO.