UA / RU
Підтримати ZN.ua

«У нас є Meta»: як соцмережі реагують на перейменування Facebook

Ребрендинг може стати одним зі способів врятувати репутацію компанії на тлі скандалу із витоком документів.

© Соцмережі
© Соцмережі
© Соцмережі
© Соцмережі
© Соцмережі
© Соцмережі
© Соцмережі
© Соцмережі
© Соцмережі
© Соцмережі
© Соцмережі
У мої часи ми називали її Facebook, не Meta

Компанія Facebook проводить ребрендинг та змінює назву на Meta, повідомив напередодні співзасновник та виконавчий директор Марк Цукерберг.

За словами Цукерберга, нинішня назва компанії не відображає всієї різноманітності її продуктів, асоціюючись лише з однією соцмережею (крім однойменної соцмережі, Facebook також належать WhatsApp, Instagram, виробник окулярів та шоломів віртуальної реальності Oculus VR – ред.).

У планах Цукерберга – перетворити Facebook на метаверс-компанію. Соцмережа має стати онлайнвсесвітом, де за допомогою засобів доповненої та віртуальної реальності люди взаємодіятимуть на відстані з ефектом максимальної присутності.

Однак не всі користувачі позитивно відреагували на перейменування компанії, вважаючи ребрендинг спробою знизити репутаційні втрати на тлі нещодавнього скандалу з витоком документів.

Їх передала журналістам колишня співробітниця компанії, експерт із обробки даних Френсіс Хоген. На її думку, продукти Facebook шкодять дітям, розколюють суспільство та послаблюють демократію; керівництво компанії знає про проблеми, але не вживає заходів для їх вирішення.

Цукербергу також нагадали про глобальний збій 4 жовтня, коли продукти компанії не працювали майже сім годин.

Крім того, співзасновнику Facebook нагадали, що в Україні вже є продукт з аналогічною назвою – сайт meta.ua. Що може призвести до плутанини при написанні обох назв.