Facebook змінює назву

28 жовтня, 2021, 22:13 Роздрукувати
Відправити
Відправити

І перетворюється на метаверс-компанію

Facebook змінює назву
© TechCrunch

Компанія та соцмережа Facebook з 29 жовтня змінює назву на Meta. Про це заявив її співзасновник і виконавчий директор Марк Цукерберґ під час щорічного заходу Facebook Connect.

Цукерберг наголосив, що просто «Facebook» не може відобразити всього, що компанія робить на цей момент. І така назва просто асоціює багатовекторну компанію з одним єдиним продуктом.

«Але з часом я сподіваюсь, що нас розглядатимуть як метаверс-компанію», — сказав він.

«Ми — компанія, яка створює технології для того, щоб об’єднувати людей. Разом ми нарешті зможемо поставити людину в центр нашої технології. І разом ми можемо розкрити суттєво більший потенціал креативної економіки», — додав Цукерберг.

Американські ЗМІ вказують, що Цукерберґу вже належить домен meta.com і Twitter-акаунт @meta.

Про плани перейменування Facebook стало відомо ще 19 жовтня. Тоді журналісти казали, що причина зміни назви — низка скандалів, які похитнули компанію на тлі публікації журналістських розслідувань.

Ще в липні Цукерберґ заявив про плани перетворити Facebook на метаверс-компанію. За задумом, соцмережа перетвориться на онлайн-світ, де за допомогою засобів доповненої та віртуальної реальності люди між собою взаємодіятимуть на відстані з ефектом максимальної присутності.

«У майбутньому ми не будемо просто зідзвонюватися — ваша голограма, приміром, зможе сісти на мій диван, або ж я як голограма сяду на ваш. І буде таке враження, наче ми в одному місці — хоча ми й будемо в різних штатах чи на відстані сотень, тисяч миль», — розповів Цукерберг.

Соцмережа в останні роки активно вкладається в технології доповненої та віртуальної реальності. У 2019 році вона придбала розробника VR-окулярів Oculus за два мільярди доларів. У вересні того ж року Facebook оголосила про наміри створити нову платформу Horizon — це віртуальний світ, де можна стати 3D-аватаром.

Читайте також: Цукерберг відповів на публікацію «архіву Facebook» в американських ЗМІ

Раніше повідомлялося, що Управління з питань конкуренції та ринків Великої Британії оштрафувало компанію Facebook на 50 мільйонів фунтів стерлінгів (приблизно 70 мільйонів доларів) за невиконання правил.

По матерiалам: Громадське телебачення / Підготував/ла : Дубенко Вадим
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК