Зацікавленість в участі в інвестиційному проекті будівництва четвертої лінії Київського метрополітену (у напрямку району Троєщина) орієнтовною вартістю 11,2 млрд грн висловили компанії з Росії, Франції, США та Німеччини.
Заявки на участь приймаються до 17 квітня 2012 року. Вже повідомили про свої наміри, зокрема, "Сбербанк РФ" і "Внєшекономбанк" (ВЕБ).
Про це повідомив заступник глави Київської міськдержадміністрації (КМДА) Руслан Крамаренко під час презентації проекту в ході Київського інвестиційного форуму у четвер, 29 березня.
"Усього десь шість компаній", - уточнив він.
Столична влада показала схему лінії метро на Троєщину (фото)
Заступник голови КМДА також повідомив, що вже оголошено конкурс з відбору фінансового консультанта, який розробить техніко-економічне обґрунтування та бізнес-план проекту. Після цього місто обере інвесторів проекту та підрядні компанії.
Крамаренко відзначив, що поки що немає рішення, чи буде пролягати гілка по пр.Маяковського або вул.О.Бальзака.
"Сьогодні ми маємо проектну документацію, яка розроблена у 1986 році - і метро проходить по Бальзака. Ми оголосили конкурс на пошук фінансового консультанта, який має розробити та уточнити даний проект, провести громадські обговорення з жителями Троєщини. Буде визначено вартість будівництва на Маяковського та Бальзака, і після цього буде прийнято рішення", - сказав він.
Раніше КМДА повідомляла, що четверта ллінія буде складатися з двох ділянок: ділянки від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням у напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина та ділянки від станції «Вулиця Милославська» до станції «Проспект Ватутіна». Із загальної вартості на будівництво першої ділянки знадобиться близько 7 млрд грн, другої - 4,2 млрд грн. Лінія метро складатиметься з 12 станцій і двох пересадочних вузлів. Пасажиропотік складе 40,8 тис. осіб/год. Термін реалізації проекту - 2012-2017 роки.
За даними КМДА, четверта лінія метрополітену дозволить вирішити транспортну проблему майже для 500 тис. мешканців лівобережних районів столиці (Деснянського та Дніпровського), зокрема житлових масивів Воскресенський, Райдужний, Вигурівщина-Троєщина, а також забезпечить швидкий транспортний зв'язок цих районів з правобережною частиною міста.
Передбачається, що інвестор буде відповідати за фінансування, будівництво, закупівлю обладнання та оперативне управління процесом, а київська влада - за вирішення земельних питань, надання активів, регулювання тарифів і контроль за виконанням інвестором зобов'язань перед громадою.
В даний час у Київському метрополітені працюють три лінії на 50 станцій, у тому числі 3 пересадочних вузла. При цьому на метрополітен припадає близько 55% перевезень пасажирів. !zn
Читайте також:
Метро на Троєщину прокладуть по проспекту Маяковського
Лінію метро «Троєщина - Осокорки» можуть почати будувати у 2012 році
Замість станції метро «Іподром» у Києві з'явиться «Одеська»