Власний менеджмент АТ "Укрзалізниця" гостро висловлюється про ситуацію з ремонту інфраструктури компанії. Заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов заявив, що УЗ не змогла забезпечити належний обсяг ремонтних робіт і робіт з утримання шляхів.
"На мій суб'єктивний погляд, основна причина аварій - повний провал в проведенні ремонтних робіт і робіт з утримання верхньої будови колії, ж/д інфраструктури в цілому. Зношена інфраструктура просто не витримує робочого навантаження! Ремонти верхньої будови не виробляються тому, що немає фінансування, не закуповуються запчастини, УЗ нічим ремонтувати шляхи. Ось і отримуємо! Ви знаєте, скільки рейок було закуплено УЗ до серпня 2021 г.? аж цілих 130 тонн на всю мережу УЗ ", -написав він на своїй сторінці в Facebook.
За даними Ткачова, в 2012 році "Укрзалізниця" закупила близько 110 тис. тонн рейок, в більш-менш стабільні роки (2013-й, 2016-2018 рр.) Річна закупівля рейок коливалася в діапазоні- 35-44 тис. тонн на рік.
"Навіть у важкий період військової агресії 2014-2015 рр. Закуповувалося 10-30 тис. тонн (рейок - ІФ) в рік. У 2019 закупка рейок знизилася до 17,5 тис. тонн, в 2020 році - до 12,2 тис. тонн. І, нарешті, до серпня 2021 року закуплено всього 130 тонн ", - підкреслив він.
Як писало ZN.UA, вантажні перевезення мігрують з рейок на автостради. Причина - тарифна політика УЗ.
Крім того, тарифи на вантажні перевезення УЗ економічно необґрунтовані.