У Німеччині профспілка машиністів Gewerkschaft Deutscher Lokomotivführer (GDL) в ніч на 2 вересня оголосила черговий страйк залізничному концерну Deutsche Bahn, який став третім з початку серпня і триватиме п’ять днів, повідомляє DW.
Через страйк рух потягів далекого прямування в Німеччині має скоротитися на 75%, водночас Deutsche Bahn вважає, що здатен під час нинішнього припинення роботи машиністів зберегти близько 25% рейсів далекого прямування і 40% рейсів приміських поїздів і міських електричок.
Причина страйку
Ще у червні GDL оголосив про провал кількамісячних переговорів про поліпшення умов праці з Deutsche Bahn, який поніс збитки від пандемії та нещодавньої повені. Перевізник пропонував підвищити заробітну плату в два етапи: на 1,5% з 1 січня 2022 року і на 1,7% з 1 березня 2023 року, однак профспілку це не влаштувало. У середу Deutsche Bahn висунув профспілці нові пропозиції в надії запобігти страйку: поступове підвищення зарплати на 3,2%, одноразову виплату «корона-премій» в розмірі до 600 євро і зменшення терміну дії тарифного договору з 40 місяців до 36. Проте профспілку не влаштували і ці умови.
Deutsche Bahn і Україна
24 серпня «Укрзалізниця» уклала договір з Deutsche Bahn для посилення управління пасажирськими перевезеннями. Німці мають допомогти українській компанії, зокрема, відділити пасажирські перевезення від вантажних. Якщо етап консалтингу реалізується успішно до кінця 2021 року, то у 2022 році «Укрзалізниця» залучить менеджерів з Deutsche Bahn для безпосереднього управління пасажирськими перевезеннями.
Одне з найбільш проблемних питань, яке заважає вирішенню кризи залізничного транспорту в Україні — це тарифи «Укрзалізниці». Як досягти економічно обґрунтованих цін, читайте в статті Володимира Даценка «Тарифи «Укрзалізниці» зі стелі».