Вантажні перевезення мігрують з рейок на автостради. Причина – тарифна політика УЗ

ZN.UA Ексклюзив Інфографіка
Поділитися
Вантажні перевезення мігрують з рейок на автостради. Причина – тарифна політика УЗ © luxkharkov.com.ua
За п'ять років обсяг перевезення вантажів по залізниці впав на 10%.

Через відсутність прозорої тарифної політики в вантажних перевезеннях УЗ ринок готової продукції почав мігрувати з рейок на автостради. Везти залізницею товари просто невигідно. В результаті збільшилося навантаження на автомобільні дороги, і Україна раптом прокинулася в реаліях розбитих доріг, покритих коліями від вантажівок. Про це для ZN.UA пише Володимир Даценко, експерт «Ліги Антітраста», в своїй статті «Тарифи« Укрзалізниці »зі стелі».

Тільки за останні п'ять років обсяг перевезення вантажів по залізниці впав на 10%, при цьому частка руди, вугілля і мінеральних матеріалів в загальному обсязі перевезень УЗ збільшилася з 55 до 62%. Тобто ці 10% падіння припадають саме на вантажі третього (готова продукція) і частково другого тарифних класів (див. Рис. 2).

Бездумне регулювання без прив'язки до економічно обґрунтованих показників погіршується ще і складністю доступу до послуг залізниці і тим, що УЗ завжди в першу чергу обслуговує своїх «улюблених» клієнтів - перевізників руди і вугілля.

З іншими матеріалу Володимира Даценка можна ознайомитись за посиланням.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі