Зникнення підводного човна "Сан Хуан": поліція обшукала флот і німецьку компанію Ferrostaal

Поділитися
Зникнення підводного човна © pinterest.com
Ремонт субмарини міг супроводжуватися корупційними діями, вважає суддя.

В рамках розслідування про зникнення субмарини "Сан Хуан" у середу аргентинська поліція провела обшук в штаб-квартирі військово-морського флоту країни і в офісі державної суднобудівної верфі, повідомляє DW. Також провели обшук в офісі німецької компанії Ferrostaal.

Як повідомляється, суддя розпорядився провести обшуки так як вважає, що ремонт аргентинської субмарини, зниклої в середині листопада, міг супроводжуватися корупційними діями.

Обшуки флоту і компанії почалися після того, як до ремонту підводного човна долучилися дві німецькі компанії Ferrostaal та Hawker, які встановлювали там акумулятори.

"Ми заявляємо, що в міністерстві оборони мали місце сліди корупції, і в рамках цього розслідування федеральний суддя Серхіо Торрес розпорядився привести обшук флоту і німецької компанії Ferrostaal", - заявив Хуан Хосе Каландра, адвокат з робочої групи депутата Елізи Карріо, яка раніше заявляла про порушення при ремонті підводного човна.

Раніше, депутат Еліза Карріо з коаліції президента Маурісіо Макрі подала скаргу на двох колишніх міністрів оборони і заявила, що вони нібито сприяли підтримці німецьким компаніям у наданні контракту на ремонт підводного човна.

Капітан судна повідомив керівництву флоту про проблему короткого замикання з батареями на борту незадовго до того, як воно зникло в Південній Атлантиці. Групи моніторингу зафіксувала в цей же час вибух.

Комапанія Ferrostaal у свою чергу повідомила німецькому агентству DPA минулого тижня, що аргентинський військово-морський флот вирішив замінити батареї на підводному човні, замість того, щоб придбати нові, а все для того, щоб заощадити на ремонті. В Ferrostaal кажуть, що компанія не брала безпосередньої участі у ремонті, а тільки була посередником між Аргентиною і компанією Hawker. Відповідно, ні про які порушення в ремонті там не знають.

Як повідомлялося раніше, ЗМІ писали про те, що дві німецькі компанії можуть виявитися причетними до катастрофи аргентинської підводного човна "Сан-Хуан". Згідно з повідомленням, у 2011 році підводний човен проходив капітальний ремонт. Компанії Ferrostaal та EnerSys-Hawker, які його здійснювали, не надали всіх документів про проведені роботи. Не виключено, що на субмарині встановили неякісні акумулятори, які могли стати причиною загибелі судна. Незадовго до НП екіпаж "Сан-Хуана" повідомив про коротке замикання і пожежу, а також про вихід акумуляторів з ладу. Ймовірно, в елементи потрапила морська вода.

У компанії Ferrostaal відкидають звинувачення на свою адресу.

Військово-морський флот Аргентини оголосив загиблими 44 зниклих без вісті члени екіпажу підводного човна "Сан Хуан". Пошуки тих, що вижили припинені, заявив представник аргентинського ВМФ Енріке Балбі в четвер, 30 листопада. Двотижнева пошукова операція за участю ВМС США виявилася безрезультатною. Але за його словами, пошук самого судна вирішено продовжити. Підводний човен перестав виходити на зв'язок 15 листопада. Він слідувала з порту Ушуайя в місто Мар-дель-Плата. На борту перебували 44 члена екіпажу.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі