Заходу потрібна стратегія стримування нової світової держави-вигнанця - Росії, вважає редакція The Washington Post. У статті йдеться, що "крах малайзійського лайнера над Україною, можливо, і не планувався Росією або бойовиками, яких вона підтримує і озброює".
"В той час як її агенти, під командою деяких її громадян, зробили все, щоб приховати цей злочин, уряд російського президента Володимира Путіна заперечував очевидне за допомогою кричуще брехливої пропагандистської кампанії", - пишуть автори. Вони посилаються на "численні повідомлення про те, що в останні дні повстанці не пускали на місце аварії міжнародних експертів і грабували мертвих.
"Необхідна масштабна стратегія, щоб покласти край агресії Путіна і, де це можливо, повернути її назад", - йдеться в статті. Слід почати з санкцій, які повинні завдати шкоди російській економіці, таких, як "секторальні" санкції. "Також необхідні військові заходи, в тому числі забезпечення української армії засобами, які вона просила. Пора ставитися до путінської Росії як до того, чим вона стала небезпечною злочинному режиму, який необхідно стримувати", - стверджують журналісти.
У статті "Момент істини для Заходу" редакція The Wall Street Journal пише: до аварії пасажирського літака Malaysia Airlines в четвер "майже весь світ вважав за краще закривати очі на російські злочини і брехню в Україні".
"Стратегія Путіна весь цей час полягала в тому, щоб розділяти Європу і США, та поки що він домагався успіху", - зазначають автори. "Тепер політика має змінитися, щоб санкції були введені негайно, поки Путін не закінчить війну в Україні і не виведе війська з Криму, а не просто в тому, щоб погрожувати подальшими санкціями за умови, якщо Кремль здійснить новий злочин", - йдеться у публікації.
"Держсекретар США Джон Керрі назвав катастрофу MH-17 "моментом істини" для Росії, але більш вірно буде сказати це про Захід", - пишуть журналісти.
"Крах MH-17 та його наслідки дають політичним лідерам в Європі і США шанс розповісти своїм народам про те, яким режимом керує Путін, і пояснити, що слід зробити, щоб стримати його, поки він не почне погрожувати більшому, ніж ні в чому не винні пасажири авіалайнера", - підсумовують вони.
"Тіло як доказ" - так називається редакційна стаття британської The Times.
"Загорнуті в чорні поліетиленові пакети, тіла понад двохсот жертв авіакатастрофи занурені в охолоджувані вагони на залізниці, що проходить через нічийну землю у Східній Україні", - йдеться у публікації. "Цей акт варварства відбувається на краю Європи. Неприйнятне господарювання головних підозрюваних на місці злочину", - обурюється редакція.
"Завдяки заходам США, російську державу відрізано від західних ринків капіталу. Наступним етапом повинні бути санкції не тільки проти окремих компаній, але і проти енергетичного і фінансового секторів", - вважає видання. "Ці кроки будуть болючими для Німеччини, залежної від російської енергії, і для Британії, яка зазнає втрат у бізнесі у лондонському Сіті. Однак зараз має бути зрозуміло навіть найбільш мирно налаштованим партнерам Москви, що Путін і його злочинні підручні перейшли межу допустимого; ракети класу "земля-повітря" не роблять відмінностей. Вони потрапляють і в пасажирів бізнес-класу", - підсумовують журналісти.
"Гнів, посилений таємницею" - свідчить заголовок редакційної статті The New York Times.
"Досі існує безліч питань про те, як саме MH-17 було збито над підконтрольними повстанцям областями України в четвер. Але ніхто не заперечує того, що загиблі настільки абсурдною смертю 298 осіб заслуговують на більшу повагу, ніж їм надали повстанці, які керували некомпетентними пошуковими роботами на полях, на які впав Boeing 777", - вважають автори публікації.
"На жаль, під час конфліктів часто гинуть невинні люди, але хто б не запустив смертоносну ракету, не знаючи, як відрізнити військовий літак від цивільного, він не тільки безвідповідальний і дурний, але і є військовим злочинцем", - пишуть журналісти. !zn
Читайте також:
Провідні західні видання закликали посилити санкції проти Путіна