Медіакорпорація IAC/InterActive планує продати журнал Newsweek, що належить їй, повідомляє газета Variety.
Корпорація отримала Newsweek у 2010 році в рамках угоди з інвестором Сідні Харманом, який раніше придбав журнал у Washington Post. Харман тоді заплатив за Newsweek один долар США і взяв на себе всі фінансові зобов'язання журналу.
За цією ж схемою - символічна плата і прийняття на себе фінансових зобов'язань - буде проводитися повторний продаж Newsweek, заявили джерела Variety.
Представники IAC поки відмовилися офіційно підтвердити або спростувати повідомлення про плани продати Newsweek. Проте якийсь час назад глава IAC Баррі Діллер визнав у телеінтерв'ю, що придбання Newsweek було помилкою.
Newsweek, перший номер якого вийшов у лютому 1933 року, протягом декількох десятиліть був одним з найбільш популярних і впливових журналів у США. Свої версією Newsweek публікувалися і в низці інших країн, включаючи Росію.
Проте через різке скорочення доходів від реклами на початку 2000-х років американська версія журналу стала приносити багатомільйонні збитки. У 2012 році було оголошено, що американський Newsweek відмовляється від друкованої версії і буде виходити лише в інтернеті. Останній друкований номер журналу вийшов у США в кінці грудня 2012 року. У низці інших країн Newsweek, як і раніше, виходить на папері.
За даними Variety, відмова від паперової версії призвела до різкого скорочення читачів журналу. Якщо в четвертому кварталі 2012 року, коли Newsweek ще виходив на папері, у журналу було 1,5 мільйона передплатників, то після переходу на онлайн-версію в першому кварталі 2013 року їх число скоротилося до 417 тисяч. Впала відвідуваність онлайн-версії. Якщо в січні на сайт Newsweek заходили 2,9 мільйона унікальних відвідувачів, то у квітні - лише 1,9 мільйона. !zn
Читайте також:
Newsweek не стерпів папір - журнал повністю йде в інтернет
Журнал "Російський Newsweek" закрився
Newsweek за один долар купує відомий американський бізнесмен