Newsweek за один долар купує відомий американський бізнесмен

14 сiчня, 2011, 10:54 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Газета Washington Post продає журнал Newsweek відомому американському бізнесменові Сіднею Харману, засновнику компанії Harman International Industries. Сума операції, за даними ЗМІ, склала один долар.

Газета Washington Post продає журнал Newsweek відомому американському бізнесменові Сіднею Харману, засновнику компанії Harman International Industries. Сума операції, за даними ЗМІ, склала один долар.Саме 91-річний Сідней Харман виграв тендер, у якому також брали участь колишній видавець газети New York Daily News Фред Дреснер і компанія OpenGate Capital, що володіє американським тижневиком TV Guide. Таким чином, завершується майже півстолітня епоха, коли респектабельним інформаційно-аналітичним журналом, що був заснований у 1933 році, володіла Washington Post, яка придбала його у 1961-му. Сьогодні журнал виходить не тільки англійською, а й на шести інших мовах, у тому числі й російською. Упродовж останніх років Newsweek - як і інші журнали по всьому світу - перестав приносити прибуток з огляду на різке скорочення доходів від реклами. Окрім того, на фінансовий стан видання вплинуло те, що читачі все більше переходять на віртуальне «спілкування» з журналом, за яке не потрібно платити. У результаті за підсумками 2009 року збитки Newsweek склали майже 30 мільйонів доларів, а у першому кварталі нинішнього року - близько 11 мільйонів. Тому у травні журнал було виставлено на продаж. «Обираючи покупця для Newsweek, ми шукали того, хто настільки ж пристрасно, як і ми, відчуває важливість якісної журналістики, - заявив із цього приводу Дональд Грем, генеральний директор Washington Post. - І ми знайшли таку людину. Це Сідні Харман». Сума операції офіційно не розголошується, проте з'явилися повідомлення про те, що Харман за журнал заплатив один долар. Окрім того, відомо, що у Washington Post залишаться пенсійні активи, і певні фінансові зобов'язання перед співробітниками Newsweek, яких нараховується близько 350. Сідней Харман відмовився обговорювати з журналістами питання про те, яким чином збирається фінансувати роботу журналу, але додав, що дасть редакції простір для того, щоб вона спробувала змінити стан справ. Він пообіцяв також зберегти більшість співробітників Newsweek. Однак, як повідомляють ЗМІ, пулітцерівський лауреат Джо Мікам, який керував журналом із 2006 року, облишить посаду головного редактора. Компанію Harman International Industries майбутній власник Newsweek заснував у 1953 році. Сьогодні річний оборот цієї фірми майже досягає 3 млрд доларів: вона виробляє аудіоапаратуру під марками JBL, Infinity, Harman Kardon, Mark Levinson та іншими. Продукцію Harman International Industries використовують у комплектації своїх автомобілів такі виробники як Mercedes-Benz, BMW і Toyota. Із заснованої ним компанії Сідней Харман звільнився у 2008 році, але він досі володіє цілою низкою філантропічних і культурних інститутів, зокрема - Aspen Institute і Freedom House. Дружина Сіднея Джейн Харман - депутат палати представників американського конгресу від Демократичної партії, яка очолює підкомітет з розвідки.

За матеріалами: Бі-бі-сі, CNN

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК