"Для людей з низькими доходами або мінімальною заробітною платою це дійсно істотно", - заявив Reuters міністр транспорту Франсуа Бауш.
В Люксембурзі проживає трохи більше 600 тисяч населення, але щодня на роботу з сусідніх Німеччини, Бельгії та Франції прибуває 214 тисяч осіб, що призводить до великих пробок, так як більшість робітників пересуваються на власних автомобілях. Більше половини викидів парникових газів в Люксембурзі припадає саме на транспорт.
Щоб впоратися з потоком пасажирів, Люксембург планує інвестувати 3,9 млрд євро в залізні дороги, модернізувати автобусну мережу і додати більше паркувальних місць на кордоні.
Незважаючи на ці інвестиції, уряд очікує, що в 2025 році 65% жителів приміської зони, як і раніше будуть добиратися до роботи на машині, в порівнянні з 73% у 2017 році. Люксембург є першою країною, яка ввела безкоштовний транспорт, але деякі міста, включаючи столицю Естонії Таллінн, також експериментували з ідеєю.