У Латвії заборонили російський телеканал через антиукраїнську пропаганду

31 сiчня, 2019, 17:05 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Також латвійський регулятор повідомив Єврокомісію про порушення телеканалом "Росія РТР" закону Латвії про електронні ЗМІ.

У Латвії заборонили російський телеканал через антиукраїнську пропаганду
Телеканал заборонили на кілька місяців © glavred.info

Національна рада з електронних медіа (NEPLP) Латвії на три місяці заборонила мовлення телеканалу "Росія РТР" через антиукраїнську пропаганду, повідомила прес-служба NEPLP. Порушення виявили у двох програмах російського телеканалу.

"Національна рада з питань електронних ЗМІ (NEPLP) на своєму засіданні 31 січня прийняв рішення заборонити на три місяці ретрансляцію (а також розповсюдження) телеканалу "Російський РТР" на території Латвії", - йдеться в повідомленні NEPLP.

Зазначено, що порушення мовлення виявили в програмі "Вечір з Володимиром Соловйовим" і "60 хвилин". У NEPLP навели приклад від 22 травня 2018 року, коли Володимир Соловйов неодноразово вороже висловлювався проти частини жителів України. Крім того, 11 січня 2018 року в ефірі "60 хвилин" російський політик Володимир Жириновський неодноразово закликав до військових дій на території України. Також фіксувалося неодноразове розпалювання ненависті до українців.

У NEPLP додали, що заборона мовлення спрямована на мотивування іноземних ЗМІ не порушувати законодавство Латвії.

"Справа в тому, що в умовах гібридної війни кремлівська пропаганда, за якою стоять величезні фінансові ресурси, розгорнула свої інструменти у різних країнах. Про це свідчить той факт, що "Россі РТР" зареєстрована в РФ, а в Швеції, тобто в Європейському Союзі", - додали в Нацраді з електронних медіа.

У зв'язку з цим регулятор повідомив Європейську комісію і владу Швеції про порушення російським телеканалом закону Латвії про електронні ЗМІ.

"Ненависницькі висловлювання і кремлівські підбурювання до війни на території Латвії неприпустимі, і це є чітким сигналом для наших недружніх держав і сил - ми будемо захищати наш інформаційний простір", - заявив заступник голови латвійської Нацради з електронних медіа Іварс Аболиньш.

Нагадаємо, британський медіарегулятор Ofcom визнав телеканал Russia Today (RT) винним у порушенні правил мовлення. Про це йдеться на офіційному сайті регулятора. Ofcom виявив, що новинний канал RT порушив правила мовлення, не зберігши належну безсторонність у семи програмах протягом шести тижнів.

Програми були присвячені, зокрема, отруєнню Скрипалів і конфлікту в Сирії. Зазначається, що в трьох програмах RT, які аналізував медіарегулятор, порушень не знайшли.

По матерiалам: DT.UA / Підготував : Юлия Москаленко
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Ентер або кнопку нижче відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК