Близько 8 тисяч автомобілів різної вартості, призначених для перевезення в Росію, наразі залишаються у бельгійському порту «Зебрюгге». Їх транспортування до країни-агресора неможливе через економічні санкції ЄС.
Директор автомобільного терміналу «Зебрюгге» Марк Адріансенс повідомив Wall Street Journal, що авто прибули до Бельгії на початку квітня і згодом мали бути переправлені для потреб російського ринку. Але через заборону на розкіш, яка не дозволяє експорт автомобілів вартістю понад 50 тисяч євро до РФ, вони так і залишилися у порту.
Також Адріансенс повідомив про те, що серед «заблокованих» авто є екземпляри преміум-класу. Зокрема йдеться про останні моделі Lexus, Mercedes та Cadillac. Він підкреслив, що не знає для кого саме призначалися ці автомобілі від самого початку, проте бельгійська влада не виключає їх продажу на інших ринках. Крім того, в порту «Зебрюгге» досі залишається низка інших товарів, на які було накладено санкції.
Раніше повідомлялося про те, що Мінпромторг РФ легалізував імпорт підсанкційних товарів, щоб обійти міжнародні економічні обмеження.
Багато світових брендів пішли з ринку РФ. Однак є й такі компанії, які не хочуть залишати ринок РФ або йдуть, не йдучи. Що з ними не так, розповідає Наталія Власюк у тексті «Не зрозуміти і не пробачити».