Допоки Трамп сперечається з Конгресом про те, чи заслуговує Туреччина санкцій, і якщо так - то яких, Ердоган посміхається з перших шпальт центральних газет, позуючи на камери разом із російським колегою на міжнародному авіякосмічному салоні МАКС-2019 у Москві на тлі винищувача нового покоління російського виробництва Су-57, що став ледь не головним візуальним елементом візиту турецького президента до Росії.
Про це у своїй статті для DT.UA пише Євгенія Габер, заступник директора Дипломатичної академії України ім. Г. Удовенка. Щоправда, за її словами, як і слід було очікувати, на запитання журналістів, чи закуповуватиме Анкара в Росії Су-57, відповідь була у найліпших традиціях візантійської дипломатії: "Нам доведеться подбати про свої потреби у військовій техніці у разі, якщо Сполучені Штати все ж таки виключать Туреччину з програми F-35". Хоча, як зазначають експерти, зробити це буде дуже складно, зважаючи на участь турецьких компаній у проєкті від самого початку його розроблення та виробництва, а також на сплачені раніше за контрактом 1,4 млрд дол. на постачання американських винищувачів Туреччині.
Коментуючи домовленості за результатами візиту, Ердоган також зазначив, що доручив керівникові національного агентства оборонної промисловости "обговорити шляхи подальшого розвитку військово-технічного співробітництва з Росією, включаючи або прямі поставки літаків, або спільне їх виробництво". Важливим елементом співробітництва має стати й освоєння космосу.
Детальніше про проблеми Туреччини читайте у статті Євгенії Габер "Великий турецький пасьянс" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".