У Росії за підсумками минулого року стали збитковими найбільші медіахолдинги: державний ВГТРК ("Росія 1", "Росія 2", "Росія 24" і "Культура"), "Газпром-медіа" ("НТВ", "НТВ-Плюс", "ТНТ", "ТНТ International" і т. д.) і "Перший канал", повідомляють "Ведомости".
При різкому зниженні зростання рекламного ринку канали продовжували збільшувати свої витрати.
За даними видання, виручка ВГТРК в минулому році зросла на 2,2% - до 31,9 млрд руб. Однак витрати, в які входять собівартість продажу продукції, товарів та послуг збільшилися на 5,8% до 52,9 млрд руб. Таким чином, вперше з 2000 року холдинг став збитковим. Якщо в 2013 році його чистий прибуток склав 29 млн руб. чистий збиток минулого року - 2,8 млрд руб.
А ось виручка "Першого каналу" зросла на 2,9% до 30,1 млрд руб., витрати – на 3% до 34,4 млрд руб., але при цьому борг каналу перед постачальниками, насамперед перед виробниками серіалів і шоу, зріс за рік з 4,5 млрд до 7,1 млрд руб. Збиток "Першого каналу" в 2014 р. скоротився з 1,77 млрд до 938,4 млн руб.
У свою чергу виручка "Газпром-медіа" зросла в 2014 р. на 28,3% до 72 млрд руб., але це зростання забезпечило насамперед поглинання холдингу "Профмедіа". Витрати холдингу збільшилися відразу в 1,5 рази, зокрема, витрати на персонал – більше ніж на 40%, адміністративні витрати – майже на 90%. В результаті в 2014 р. збиток склав 2 млрд руб.
Раніше видання The Guardian писало, що пропаганда Кремля намагається переконати всіх, що правда не існує. Ця тактика полягає в тому, щоб заповнити ефір якомога більшою кількістю гіпотез, які заперечують одна одну, і заховати правду серед них. За таких умов саме понятті "істини" стає неочевидним. Видання пише, що такий інформаційний маневр давно описаний в "методичках" КДБ, в лавах якого служив Путін ще в 70-х роках.