Світ, який технічно йде вперед, втрачає свої соціальні орієнтири позаду. Це наочно продемонстрували гіганти типу Фейсбуку, коли добре сконструйована для заробляння грошей своїм творцям технічна модель зайшла у протиріччя з моральними нормами, з людьми, особиста інформація яких є ресурсом, де Фейсбук заробляє свої гроші.
Про це у своїй статті для DT.UA пише Георгій Почепцов. На його думку, оскільки ця бізнес-модель побудована на монополізмі гігантів, то вони намагаються диктувати ці правила всім.
"Книга створила наш нинішній світ, щоправда, тепер ми поступово почали втрачати друковане слово. Як наслідок, прийшло не глибоке, а поверхове читання з екрана, яке не породжує критичного мислення, а рівень IQ у світі почав знижуватися. Ставши споживацьким, людство розумово деградує, що дається взнаки й зменшенням кількості виданих патентів. Ніхто не знає, чому саме це відбувається. Але одна з відповідей така: нове навколишнє середовище, яке ми будуємо, якимось чином спонукає до глупства", - зазначає експерт.
Детальніше про "промиванні мізків" читайте у статті Георгія Почепцова "У глухих лісах соцмедіа" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".