США блокують сайти, пов'язані з іранською дезінформацією

23 червня, 2021, 02:46 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Офіційної заяви від влади Штатів немає

США блокують сайти, пов'язані з іранською дезінформацією
© twitter.com/KashCorp

Міністерство юстиції США у вівторок заблокувало близько трьох десятків веб-сайтів, багато з яких пов'язані з іранською дезінформаційною діяльністю, повідомило джерело в уряді США, повідомляє Reuters.

Джерело в Вашингтоні виступило після того, як у вівторок на ряді пов'язаних з Іраном веб-сайтів з'явилися повідомлення про те, що вони були заблоковані урядом США в рамках правоохоронних дій.

Іранські інформаційні агентства заявили, що уряд США заблокував кілька веб-сайтів іранських ЗМІ і сайтів, що належать групам, пов'язаним з Іраном, таким як рух хусит в Ємені.

Пізніше деякі сайти стали відображатися в звичайному режимі.

На веб-сайті арабомовного телеканалу Masirah TV, яким керують хусити, було написано:

«Домен almasirah.net був заарештований урядом Сполучених Штатів відповідно до ордеру на арешт... в рамках правоохоронних дій Бюро промисловості та безпеки, Управління експортного контролю та Федерального бюро розслідувань».

Сайт швидко відкрив новий робочий сайт www.almasirah.com.

Іранське арабомовне телебачення Alalam TV повідомило в своєму Telegram-каналі: «Влада США закрила веб-сайт Al-Alam TV».

Представник Міністерства юстиції США не дав ніяких коментарів. Два джерела в уряді США вказали, що Міністерство юстиції готує оголошення з цього приводу.

Повідомлення з'явилися через кілька днів після того, як прихильник жорсткої лінії і лютий критик Заходу Ебрагім Раісі був обраний новим президентом Ірану і після того, як посланці Ірану і шести світових держав, включаючи Вашингтон, перервали переговори про відродження своєї розірваної ядерної угоди 2015 року та повернулися в столиці для консультацій.

Повідомлення також з'явилися на веб-сайтах іранського англомовного Press TV і Lualua TV, арабомовного незалежного каналу Бахрейна, що веде мовлення з Великобританії.

«В рамках того, що здається скоординованою дією, на веб-сайтах іранських і регіональних телевізійних мереж з'являється аналогічне повідомлення, в якому стверджується, що домени цих веб-сайтів були «заблоковані урядом Сполучених Штатів», - повідомляє Press TV в Twitter.

У жовтні минулого року прокуратура США заблокувала мережу веб-доменів, які, за їхніми словами, використовувалися в кампанії Корпусу вартових ісламської революції (КВІР) з розповсюдження політичної дезінформації по всьому світу.

Міністерство юстиції США заявило тоді, що воно взяло під свій контроль 92 домени, які КВІР використовує в якості незалежних ЗМІ, націлених на аудиторію в США, Європи, на Близькому Сході і в Південно-Східній Азії.

Напівофіційне іранське інформаційне агентство YJC заявило у вівторок, що дії США «демонструють, що заклики до свободи слова є брехнею».

Читайте також: В Ірані сталося аварійне відключення АЕС, яку будували росіяни

Раніше повідомлялося, що в серпні має відбутися інавгурація нового президента Ірану. До цього часу США хочуть домовитися з країною стосовно ядерної угоди.

По матерiалам: Reuters / Підготував/ла : Дубенко Вадим
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК