У своїй боротьбі з терористами 3 документи показують, що агенти під прикриттям вже пробралися, наприклад, у World Of Warcraft, де щосили шукають потенційних терористів.
За інформацією The Guardian, співробітники Агентства національної безпеки (АНБ) США і британські агенти Центру урядового зв'язку заходили у великі ігрові спільноти. Розвідники працювали у консольній мережі Xbox Live, що налічує близько 50 мільйонів користувачів, і були присутні у великій кількості онлайн-ігор, таких як World of Warcraft чи Second Life.
Онлайн-ігри - це процвітаючий бізнес, що приваблює мільйони користувачів по всьому світу. Тим не менш, на думку АНБ і ЦПС, у лавах нешкідливих кланів орків і ельфів приховувалися реальні терористи. Ще у 2008 році в АНБ було розроблено документ під назвою "Використання терористами ігор і віртуальних оточень". У цьому тексті зазначалося, що залишати ігрові спільноти без нагляду небезпечно, бо це "багаті на різні цілі комунікаційні мережі", в яких терористи можуть "ховатися і бути на видноті". Спецслужби, перш за все, побоювалися наданої у відеоіграх можливості анонімної комунікації, яку можна було використовувати для організації терористичного спілкування.
Наголошується, що у грі було впроваджено стільки спецагентів, що урядовим групам доводилося ретельно перевіряти перед кожною ігровою операцією, що вони не шпигують один за одним. У зв'язку з розсекреченими фактами постало руба питання про приватність геймерів. Досі незрозуміло, яким чином спецслужби отримували доступ до особистих даних користувачів і як багато їм вдалося зібрати.
Представник компанії Blizzard, що розробила гру World Of Warcraft, зазначив, що студія не давала владі дозволу шпигувати всередині їхнього проекту. "Якщо це дійсно відбувалося, то без нашого відома", - зазначив він. Компанія Microsoft від коментарів відмовилася, не коментують нові факти і спецслужби. !zn
Читайте також:
The Guardian опублікував всього 1% секретних матеріалів Сноудена
Розвідка США тисячі разів перевищувала свої повноваження під час шпигунства