США тимчасово відмовилися від експлуатації літаків Boeing 787 Dreamliner. Слідом за Штатами і Японією використання "лайнера мрії" призупинили Індія і Чилі.
Таким чином, наразі зупинено експлуатацію 32 лайнерів Boeing 787 з 49, що використовуються у всьому світі (65%).
Представник Європейського агентства з авіаційної безпеки заявив, що регіон буде уважно стежити за розвитком ситуації з американським лайнером. Поки єдиною авіакомпанією, що використовує Boeing 787 в Європі, залишається польська LOT.
Нагадаємо, напередодні, 16 січня, експлуатацію Dreamliner припинила Японія.
Рішення було прийнято після аварійної посадки Boeing 787 японської авіакомпанії All Nippon Airways. Причиною інциденту стала нештатна робота акумуляторів, що викликала задимлення в салоні літака.
При цьому в японському транспортному відомстві пригоду назвали "вкрай серйозною" - таким терміном описують ситуацію, коли можлива катастрофа літака.
Федеральне агентство цивільної авіації США (FAA) вимагає довести безпеку літій-іонних акумуляторів, які використовуються на Boeing 787.
Boeing 787 Dreamliner вважається одним з найсучасніших за конструкцією авіалайнерів. Це широкофюзеляжний двомоторний пасажирський літак, здатний перевозити 250-330 пасажирів на відстань до 16,299 тисячі кілометрів.
Dreamliner - перший літак, який більш ніж на 50% складається з вуглецевого волокна, а не з алюмінію.
Корпорація Boeing вже поставила замовникам 50 авіалайнерів цього типу з кінця 2011 року і має замовлення ще майже на 800 літаків.
Після заяви FAA про припинення експлуатації Dreamliner у США вартість акцій акцій Boeing на закриття торгів у середу знизилася на 2%. Акції GS Yuasa Corp - японської фірми, яка виготовляє акумулятори для Dreamliner, - на відкритті торгів у четвер на токійській біржі впали на 4,7%. !zn
Читайте також:
Boeing збільшує прибуток за рахунок нового авіалайнера
Експерти з'ясували, хто виживає в авіакатастрофах, дозволивши Boeing-727 впасти у пустелі (ВІДЕО)