Російські тролі впроваджують нову стратегію втручання в американські вибори - Bloomberg

Поділитися
Російські тролі впроваджують нову стратегію втручання в американські вибори - Bloomberg Російські тролі готуються до президентських виборів у США © globalscience.ru
Співробітники "фабрики тролів" роблять ставку не на створення фейкових новин, а на їхнє масове поширення через підписників фейкових акаунтів.

Російські тролі у межах підготовки до втручання в президентські вибори у США в 2020 році змінюють стратегію створення та поширення в соціальних мережах фейків для посилення політичних розбіжностей у суспільстві, пише Bloomberg із посиланням на експертів із кібербезпеки.

Попри те, що технологія сіяння ворожнечі в соціальних мережах напередодні виборів не нова, хакери та тролі мають намір знову вдатися до неї на американських виборах 2020 року.

На думку експертів, пов'язане з Кремлем "Агентство інтернет-досліджень", відоме як "Фабрика тролів", може бути серед тих, хто намагається обійти заходи Facebook і Twitter, спрямовані на пошук і видалення фейкового контенту та введені після втручання РФ у вибори президента США в 2016 році.

"Замість того, щоб створювати контент самостійно, ми бачимо, що вони (тролі – ред.) поширюють контент. Таким чином, він не обов'язково фейковий, і це дає їм можливість ховатися за когось іншого", - розповів журналістам директор з аналітичного аналізу в FireEye Inc. Джон Хультквіст.

Водночас низка хакерів займається зломом комп'ютерів і створенням з їхньою допомогою великої кількості облікових записів у соціальних мережах, підписників і лайків. При цьому самі акаунти та їхні "підписники" виглядають доволі правдоподібно, пояснив старший дослідник загроз у Symantec Corp. Кендід Вуест.

За словами експерта, у період 2017-2018 років фіксувалося скорочення кількості випадків створення нового контенту за допомогою фальшивих акаунтів і перехід до стратегії розповсюдження фейків через численних підписників, пише "Українська правда".

Соціальні мережі залишаються основним засобом впливу іноагентів на вибори у Сполучених Штатах, повідомив директор ФБР Крістофер Рей, виступаючи на конференції RSA у Сан-Франциско. Бюро разом із компаніями працює над вирішенням цієї проблеми, додав Рей.

"Що практично не слабшає і лише посилюється під час виборчих циклів - це кампанія зі зловмисного іноземному впливу, особливо з використанням соціальних мереж. Це (кампанія – ред.) триває, і ми готуємося до того, що це триватиме й збільшуватиметься до 2020 року", - сказав директор ФБР.

При цьому усунення впливу іноземних "фабрик тролів" залишається важким завданням для керівництва соціальних мереж. Голова політики кібербезпеки в Facebook Натаніель Глейхер повідомив про те, що така діяльність є "неймовірно складним балансом".

Власникам соціальних мереж необхідно знайти спосіб створити складнощі тролям без одночасного ускладнення публічної дискусії звичайним користувачам, пояснив він.

Раніше NBC News повідомляли про те, що "фабрика тролів" спробувала розставити пастки перед проміжними виборами у США, але зазнала фіаско. Тролі намагалися давати "підказки" журналістам і сіяти паніку через можливе втручання в проміжні вибори, але не привернули до себе серйозної уваги.

Нагадаємо, 6 листопада 2018 року у Сполучених Штатах відбулися проміжні вибори у Конгрес, під час яких повністю переобрали Палату представників (нижню палату американського парламенту – ред.), а також 35 сенаторів зі 100. Демократична партія США вперше за вісім років повернула контроль над Палатою представників, а Республіканська партія зберегла перевагу в Сенаті.

Докладніше про проміжні вибори читайте в матеріалі DT.UA "Вибори у Конгрес США: головне".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі