Росія відмовила Бразилії у проханні розслідувати авіакатастрофу літака Прігожина за міжнародними правилами

Поділитися
Росія відмовила Бразилії у проханні розслідувати авіакатастрофу літака Прігожина за міжнародними правилами © Скріншот з відео
Літак був виготовлений у Бразилії і країна запропонувала приєднатись до слідства, аби виключити технічні проблеми.

Росія повідомила Бразильське федеральне агентство, що займається запобіганням авіаційним інцидентам (CENIPA), що не буде розслідувати катастрофу бразильського літака Embraer (EMBR3.SA), у якій загинув ватажок найманців «Вагнера» Євгєній Прігожин, «за міжнародними правилами на даний момент», повідомляє Reuters із посиланням на бразильське відомство.

CENIPA в інтересах підвищення авіаційної безпеки заявило, що приєднається до розслідування під керівництвом Росії, якщо його запросять і розслідування буде проведено відповідно до міжнародних правил.

Агентство зазначає, що російська влада не була зобов’язана погоджувати розслідування із Бразилією. За даними Міжнародної організації цивільної авіації ООН (ICAO) рейс із Москви з пунктом призначення в Санкт-Петербург був внутрішнім, тому на нього не поширювалися міжнародні правила, відомі в галузі під офіційною назвою «Додаток 13».

«Вони не зобов’язані, лише рекомендують це зробити», — сказав Reuters керівник авіаційної бригади CENIPA Марсело Морено після того, як минулого тижня агентство надіслало електронний лист із запитом у Росії, чи буде вона розпочинати таке розслідування.

Американський консультант з авіаційної безпеки та колишній слідчий Джон Кокс заявив, що результати внутрішнього російського розслідування завжди будуть під сумнівом без участі Бразилії, де був виготовлений літак.

CENIPA та виробник Embraer заявили, що хочуть запобігти аваріям у майбутньому, але стикаються з проблемами в отриманні інформації від розслідування через санкції проти Росії та небажання Москви дозволити зовнішній контроль.

Джефф Ґузетті, колишній американський дослідник авіакатастрофи, сказав, що Росія повинна прийняти допомогу від Бразилії, навіть якщо CENIPA може брати участь лише дистанційно.

«Якщо вони цього не зроблять, то це вірна ознака того, що розслідування не буде прозорим», - додав він.

Нагадаємо, що 27 серпня слідчий комітет РФ після проведення молекулярно-генетичних експертиз підтвердив загибель Прігожина в авіакатастрофі в Тверській області Росії 23 серпня.

Багато західних аналітиків схиляються до того, що за катастрофою літака та загибеллю керівництва «Вагнера» стоїть президент Росії Владімір Путін, який у такий спосіб відповів на військовий заколот Пригожина в червні і зміцнив свою репутацію серед російської еліти.

Хоч би хто стояв за загибеллю кондотьєра Путіна Прігожина, він надав величезну послугу російському президентові. І все ж Кремль і російський істеблішмент також мають нагоду турбуватися. Чому? Відповідає Володимир Кравченко у статті «Показова кара: навіщо Путіну смерть Пригожина».

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі