Пандемія стане поштовхом для реформ у сфері освіти — NYT

Поділитися
Пандемія стане поштовхом для реформ у сфері освіти — NYT
Перший урок пандемії - це перегляд універсального шкільного навчання.

Якщо показником успішного суспільства є те, наскільки добре воно піклується про свою молодь, то останні дев’ять місяців стали страшним випробуванням для людства. Без сумніву, ключовим фактором стала пандемія коронавірусу. Саме через пандемію, коли запроваджувалися жорсткі локдауни, багато учнів були змушені перейти на дистанційне навчання. Не викликає сумнівів, що відвідування школи є кращим для учнів, адже не всі мають можливість перейти на так зване «віртуальне навчання», пише The New York Times.

Досить часто студенти вважають, що багато з того, що вони вивчають, є неактуальним. Це не нові проблеми - вони просто стали більш помітними на тлі пандемії, а в деяких випадках пандемія ці проблеми ще більше загострила. Можливо, дистанційне навчання під час локдаунів допомогло зрозуміти, як має змінитися система освіти.

Перший урок, який розкрила пандемія, - це перегляд універсального шкільного навчання. Деяким учням насправді подобалося не ходити до школи - відсутність соціального тиску та тривожності допомогла їм більше зосередитись на навчанні. Деякі ж були нещасно самотні вдома і не могли дочекатися, коли школа знову відкриється. Більш стриманим учням більше подобалось писати повідомлення в навчальні чати, замість того, щоб говорити. Інші ж навпаки сумували за можливістю живого виступу в класах. Можливо, було б корисно створити в школах різні типи можливостей для всіх видів учнів - інтровертів та екстравертів, швидких та більш повільних «мислителів».

Другий урок «пандемічного навчання» - це необхідність зробити школи більш людяними. Уповільнивши темп життя, пандемія відкрила можливість діалогу між учнями, батьками та вчителями.

Вчителі часто в школі так поспішають від одного класу до іншого, від однієї теми до іншої, іноді забуваючи, що основною роботою є партнерство з сім’ями для виховання успішних людей. Пандемія допомагає багатьом вчителям думати про своїх учнів більш цілісно.

Інша частина підвищення людяності шкіл - це те, що вони повинні починати працювати пізніше. Деякі дослідження показують, що психічне здоров’я підлітків насправді покращилось під час локдаунів. Однією з причин може бути те, що учні стали більше спати.

Класи, які процвітають під час пандемії, - це ті, де вчителі створили міцні та теплі стосунки з учнями, замість примусу.

Креативні викладачі дозволяють студентам вибирати музику під час перерв, розробляють завдання, які дають студентам свободу волі, вибір та дозволяють бачити мету роботи. Вони пов'язують навчання в класі з основними подіями, що сталися за його межами: для прикладу, COVID-19, як привід зрозуміти епідеміологію чи політичне лідерство.

«Розумні» школи роблять значні організаційні зміни, щоб стати більш людяними. Також корисно, щоб на перший план виходив зв'язок між учнями та вчителями.

Ще одним критичним питанням є те, що не можна «демонізувати вчителів», як це часто стається в деяких країнах. Варто усвідомити, що успіх учнів тісно пов'язаний з успіхом вчителів. Тому важливо поважати складність вчительської роботи.

Також виникає питання, як учні повинні наздоганяти важливі моменти навчання, які вони пропустили під час пандемії. Це серйозна проблема, для прикладу, в США 56% вчителів в опитуванні повідомили, що вони охоплюють удвічі менше матеріалів, ніж у звичайний навчальний рік.

Правильний вибір тут - чітко визначити пріоритети, що потрібно обов’язково вивчити; команди викладачів та адміністраторів могли б спільно вирішувати, що важливо зберегти, а що можна «обрізати». Такий підхід дозволить відповідально підготувати учнів до майбутнього, зменшивши згубні наслідки пандемії для системи освіти.

Пандемія дала можливість країнам переглянути свої системи освіти, зокрема, розглянути варіант змін, які вже давно назріли. Багато урядів приділяли значну увагу кризі охорони здоров’я або економічному занепаду під час пандемії. Але не було серйозних зобов'язань щодо освітньої кризи. Можливо, зараз настав час відбудувати та переосмислити систему навчання, резюмує видання.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі