Минулого року авіапольоти стали безпечнішими майже скрізь, крім Росії — Bloomberg

Поділитися
Минулого року авіапольоти стали безпечнішими майже скрізь, крім Росії — Bloomberg © pixabay/dmncwndrlch
Західні санкції блокують РФ доступ до запасних частин і технічного оновлення для літаків.

Минулого року авіація ще більше покращила показники безпеки польотів, продовживши довгострокову тенденцію, яка збережеться, попри виявлені дефекти в літаках Boeing Co. і проблеми з технічним обслуговуванням у Росії, де санкції поставили під загрозу десятиліття прогресу. Про це пише Bloomberg.

У 2023 році на борту пасажирських літаків у всьому світі сталося 124 смертельних випадки, що є найменшим показником за весь час, окрім 2017 року, згідно з даними, зібраними німецькою консалтинговою компанією, яка відстежує авіаційну безпеку, Jacdec. Випадки, коли літаки були пошкоджені без можливості ремонту, склали 45 — покращення на 12%, порівняно з 2022 роком.

Винятком стала Росія, де санкції США та ЄС ускладнили для авіакомпаній придбання запчастин, необхідних для обслуговування літаків. За даними Jacdec, кількість інцидентів, пов'язаних із безпекою польотів в РФ, зросла більш ніж удвічі - до 81 у 2023 році порівняно з 2022 роком.

Проте навіть у Росії, яка потрапила під санкції Заходу, кількість смертельних випадків була нижчою, ніж у попередні роки. Хоча, економічні обмеження блокують РФ доступ до запасних частин і технічного оновлення для літаків, в тому числі виробництва Boeing і Airbus.

"Поки що ми не бачимо, щоб це призвело до збільшення кількості смертельних аварій в російській цивільній авіації. Ембарго на поставки технологій не призводить до великих катастроф за одну ніч, а лише до повільної деградації експлуатаційної надійності” - сказав засновник і головний виконавчий директор Jacdec Ян-Арвед Ріхтер. 

Москва подала скаргу на санкції до Міжнародної організації цивільної авіації, заявивши, що західні обмеження загрожують безпеці польотів. Тим часом представники російської авіації звернулися до "дружніх" постачальників за запасними частинами в таких місцях, як Дубай.

За межами Росії безпека польотів залишається нагальною проблемою після інцидентів у Японії і США цього року. Однак з часом вищі стандарти виробництва і уроки, винесені з попередніх катастроф, допомогли знизити кількість смертельних випадків у кожній конкретній аварії.

Раніше повідомлялося, що Росія виділила понад 12 мільярдів доларів у вигляді державних субсидій і кредитів, щоб утримати свій авіаційний сектор "на плаву" після того, як західні санкції перекрили постачання ключових деталей і послуги з технічного обслуговування.

Надійність авіаційної галузі особливо важлива для Росії, як для перевезення людей і транспортування товарів через територію країни, так і для зміцнення наративу Москви про те, що санкції мали лише мінімальний вплив. 

Поділитися
Дивіться спецтему:
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі