Логістичні проблеми російської залізниці впливають на поставки до Китаю – Bloomberg

Поділитися
Російські залізниці скоротять інвестиції на 30% у 2025 році через санкції, зростання вартості кредитів та логістичних проблем.

ВАТ «Російські залізниці» у 2025 році скорочує на 30% інвестиційну програму на тлі зростання вартості кредитів і санкцій, які тиснуть на транскордонні платежі. Компанія розглядає можливість скорочення своєї спільної інвестиційної програми до 2030 року на третину, до 7,9 трлн рублів ($77 млрд), повідомила газета "Комерсант" минулого місяця, пише Bloomberg.

Логістичні проблеми ускладнюють транспортування вугілля, алюмінію та доставку товарів у Китай.

Московська дослідницька компанія MMI Research повідомила цього місяця про те, що залізниця «цього року переживає найглибший спад з часів кризи 2008-2009 років, і ця тенденція все ще сильна».

Компанія припускає, що труднощі можуть бути пов'язані з потребами армії — завантаженням мережі пріоритетними вантажами, так і з проблемами з рухомим складом, що посилюються. За даними MMI Research, обсяг вантажоперевезень РЗ у листопаді знизився на 5,2% у річному обчисленні.

Економічні проблеми Росії та недостатні інвестиції в Російські залізниці починають чинити непрямий вплив на постачання товарів на схід.

Декілька вугільників не можуть здійснювати постачання, як спочатку планувалося, через затори на залізниці, повідомили керівники компаній, які попросили не називати їхніх імен, оскільки інформація є конфіденційною. Цього місяця уряд провів нараду в багатому вугіллям Кузбасі в Західному Сибіру, щоб обговорити проблеми галузі.

Компанія United Co. Rusal International PJSC, найбільший виробник алюмінію за межами Китаю, накопичила кілька сотень тисяч тонн запасів на своїх алюмінієвих заводах у Сибіру, оскільки обмежена пропускна спроможність залізниці не дозволяє їй своєчасно відвантажувати метал, повідомили джерела, знайомі із ситуацією.

До 2022 року «Русал», який не підпадає під санкції США та їхніх союзників із «Великої сімки», продавав метал у Китаї лише зрідка. Але після того, як на Росію наклали численні санкції, компанія перенаправила більшу частину свого експорту до Азії з Європи та інших ринків. Наразі вона продає в Китаї понад мільйон тонн, або близько третини свого річного обсягу виробництва.

Зміщення в бік Азії збільшило обсяг перевезень як до Росії, так і з неї, а попит на простір залізнодорожних колій набагато перевищує те, що система може обробити — незважаючи на мільярди доларів, витрачені на модернізацію.

Нагадаємо, Велика Британія запровадила санкції проти ще двадцяти суден тіньового флоту РФ, причетних до транспортування російської нафти.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі