Італійські зірки намагаються підтримати свою країну, як можуть. Одні записують "вірусні" ролики з хештегом #я_остаюсь_вдома, інші жертвують гроші на боротьбу з захворюванням, пише Христина Суворіна у своєму матеріалі для ZN.UA.
Діляться ідеями, чим можна зайнятися, наприклад, відомий шоумен Росаріо Фіорелло пропонує грати в "Монополію", телеведуча Антонелла Клерічі наводить лад у своєму саду, а її колега Алессія Маркуцці готує пасту з цукіні. Буквально всі медійні персони говорять про те, як насправді важливо у цей період обмежити свої контакти.
Італійський модельєр Джорджіо Армані пожертвував 1,25 млн доларів на боротьбу з коронавірусом. Ці гроші призначені для трьох лікарень в Мілані та Римі, а також частина суми піде на потреби департаменту цивільної оборони. Більшість співробітників компанії Armani продовжують свою роботу в режимі Smart Working, тобто з дому. Інша компанія Malloni пожертвувала кошти Римській лікарні Ospedale Fatenenefratelli, виручені від продажу лімітованої серії взуття, випущеної до 20-річчя бренду. Бренд поменше, який продає одяг та аксесуари Manila Grace вирішив теж підтримати боротьбу з коронавірусом, жертвуючи по 5 євро від кожного чека в його магазинах, міланській лікарні Луїджі Сакко. Болонський бренд одягу Elisabetta Franchi організовує кампанію #sevuoipuoi на підтримку лікарень, які стикаються або зіткнуться з труднощами в разі надзвичайної ситуації Covid-19. Збір коштів, який почався з пожертвування від самої Елізабетт, засновниці компанії.
Світ моди робить свій внесок, щоб зупинити епідемію "китайського" вірусу. Ще перед екстреною заявою прем'єр-міністра країни чимало італійських брендів оголосили про припинення комерційної діяльності. Список тих, хто вішав замки на двері свого бутіка, ріс з кожною годиною. Ще тиждень тому в центрі Мілана закрилися магазини Gucci, Louis Vuitton, Fendi.
Група Giorgio Armani також тимчасово закрила свої бутіки, ресторани і навіть готель у Мілані. Це рішення було прийнято "у відповідності до превентивних заході з метою недопущення будь-якого ризику для здоров'я працівників і клієнтів". - пояснили в компанії.
Генеральний директор KIKO (make-up) Христина Скоккіа сказала: "Ми впевнені, що скоро розкриємо двері для своїх клієнтів і станемо ще сильнішими. Але щоб зробити це в майбутньому, зараз ми повинні зупинитися. Ми дякуємо медперсоналу, який у ці непрості дні перебуває на передовій".
Детальніше про епідемію коронавіруса в Італії, діях уряду і реакції обзества читайте у статті Христини Суворіної "Вижити самому і захистити бізнес. Уроки Італії" в ZN.UA.