Крім того, Іран дозволив експертам-криміналістам зі США, Канади та Франції брати участь у розслідуванні аварії українського судна.
"Всі ті країни, громадяни яких знаходилися на борту літака, можуть направляти своїх представників, і ми наполегливо закликаємо Boeing направити свого представника, щоб приєднатися до процесу розслідування чорного ящика", - сказав офіційний представник уряду Алі Рабіей.
"Ми вважаємо за краще відкривати чорні ящики в Ірані. Але якщо ми побачимо, що ми не можемо цього зробити через пошкодження скриньок, ми звернемося за допомогою", - сказав Алі Абедзаде, голова Організації цивільної авіації Ірану на прес-конференції в Тегерані.
Французьке агентство авіаційних подій BEA заявило, що буде брати участь у розслідуванні. BEA допоміг проаналізувати дані з бортового реєстратора Боїнга, який зазнав краху в Ефіопії в минулому році. Рада з безпеки на транспорті Канади і Національна рада з безпеки на транспорті США (NTSB) заявили, що готуються здійснити поїздку для участі в дослідженні після запрошення Ірану.
Державні ЗМІ Ірану повідомили, що представники США, Канади та Франції повинні були відвідати Тегеран для участі у нарадах з розслідування. Вашингтон і Оттава не мають дипломатичних відносин з Тегераном.
Організація цивільної авіації Ірану заявила у початковому звіті менш ніж через 24 години після інциденту, що трирічний авіалайнер, у якого було останнє планове технічне обслуговування 6 січня, зіткнувся з технічною проблемою після зльоту і прямував в довколишній аеропорт, перш ніж зазнав катастрофи.