Так, раніше речник Слідчого комітету РФ Володимир Маркін з посиланням на "Алмаз-Антей" заявив, що концерну "вдалося отримати за одного зі своїх заводів - Ліанозовського електромеханічного - необхідну інформацію з головних процесорів ростовського трасового радіолокатора. Дана інформація, що стосується катастрофи, надійшла в розпорядження СК Росії і найближчим часом буде передана голландській стороні".
У фахівців подібні заяви з Москви викликають усмішку: росіяни хитрують, не кажучи всієї правди. А за два роки, що пройшли з моменту трагедії, яку тільки інформацію не знімеш" з "головних процесорів". Особливо якщо її там немає, йдеться в статті.
"Коли в 1983 р. радянський винищувач збив південнокорейський "Боїнг", СРСР скористався тим, що авіалайнер зник з радарів, і військові самі намалювали маршрут його прямування. Щоб упевнитися, що російська сторона у випадку з MH17 говорить правду, необхідно, щоб вона для початку надала інформацію про те, який тип радіолокатора встановлений і яка його позиція, про рік випуску і дату останньої модифікації, його заводський номер", - пояснив в коментарі ZN.UA екс-керівник ГУР МО України Олександр Галака.
Голландський прокурор Фред Вестербеке представив у середу, 28 вересня, сім'ям жертв рейсу MH17 проміжний звіт першого етапу роботи Спільної слідчої групи (Joint Investigation Team, JIT). Так, міжнародні слідчі підтвердили причетність проросійських бойовиків до знищення MH17.
Детальніше читайте у статті Володимира Кравченка "МН17: за півкроку до істини. Слідчі встановили російські корені "Бука"".
17 липня 2014 року в Донецькій області поруч з селищем Шахтарськ в зоні бойових дій був збитий Боїнг-777 "Малайзійських авіаліній", що слідував рейсом MH17 "Амстерлам-Куала-Лумпур". Усі 298 осіб, які перебували на борту літака, загинули.
13 жовтня відбулася презентація доповіді Ради безпеки Нідерландів, згідно з яким літак рейсу MH17 був збитий ракетою комплексу "Бук" російського виробництва. У той же час, в доповіді не названі відповідальні за запуск цієї ракети.