Експерти назвали три причини катастрофи авіалайнера А320

Відео
Поділитися
Експерти назвали три причини катастрофи авіалайнера А320 Слідчі хочуть дізнатися, чому з пілотом не можна було зв'язатися після сигналу лиха © Flickr/Aero Icarus
Несправність датчиків, розгерметизація і нещасний випадок - це поки основні версії авіакатастрофи.

Експерти з повітряної безпеки вважають, що проблема аеробуса А320 могла виникнути через несправність датчиків, повідомляє видання The Telegraph.

Як зазначається у статті, фахівці вважають, що несправні датчики передали помилкові показники бортовому комп'ютеру.

Авіаційні експерти озвучили кілька версій в інтерв'ю виданню The Time. Так, одна з них збігається з думкою, озвученою експертами виданню The Telegraph. Швидке зниження літака може означати, що у авіалайнера знизився тиск у кабіні, що говорить про несправность техніки. А інша версія аварії, на думку експерта Брюса Роджерса, - це розгерметизація салону літака.

Третю причину назвала компанія Lufthansa, яка вважає, що основна причина авіакатастрофи - нещасний випадок.

Видання The Guardian зазначає, що раніше у аеробуса була проблема з дверима для шасі літака. Але після того, лайнер вже був в ремонті і несправність була усунена.

Як повідомляє агентство Bloomberg, розслідування катастрофи літака буде базуватися на кількох основних питаннях. Так, чому пілот подав сигнал лиха, після чого з ним не вдалося більше зв'язатися, і чому літак втратив висоту. Бюро розслідувань хоче дізнатися, чи була пов'язана аварія з якоюсь зовнішньою подією, або це пов'язано з роботою екіпажу, або з комбінацією цих факторів.

Агентство зазначає, що перед падінням аеробуса були зроблені спроби зв'язатися з екіпажем під час зниження, але безуспішно. "Багато послідовних викликів", - сказав національний секретар SNCTA Роджер Руссо. "Контролер бачить висоту повітряного судна на радарі, і якщо він бачить, що літак падає, то негайно викликає пілота", - говориться в статті.

Також автор наголошує, що низка подій може призвести до того, що літак починає втрачати висоту. Це може бути подвійна відмова двигуна, недостатність палива - в такому випадку пілоти зазвичай спілкуються з контролерами. Відзначається, що більшість авіакатастроф відбуваються на зльоті та посадці, авіакомпанії і регулятори авіації стабільно усувають їх причини.

Читайте також: У Широкиному проходять прямі бої, противник застосував новий вид зброї

Повідомлялося, що німецькі ЗМІ задалися питанням безпеки літаків Lufthansa Group. Одну з причин із-за чого у літака могли статися технічні неполадки видання бачать у віці аеробуса А320.

Авіакомпанії Germanwings уточнила, що на борту літака, який розбився у вівторок, знаходилося не 142, а 144 пасажири і шість членів екіпажу. Повідомлялося, що літак розбився на півдні Франції, лайнер перед катастрофою протягом досить тривалого періоду втрачав висоту. Як уточнюють ЗМІ, літак падав протягом 10 хвилин.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі