Нинішній феномен роботи алгоритмів з наявними big data продемонстрував, що на потрібну цільову аудиторію можна виходити дуже точно, і тоді їй важко ухилитися від заданої ззовні поведінки. Усі російські інформаційні інтервенції в чужоземні вибори доводять, що цей механізм цілком працює, а для цього йому потрібні масиви особистісної інформації, алгоритми й боти.
Про це у своїй статті для DT.UA пише Георгій Почепцов. На його думку, держави так люблять пропаганду, тому що вона покликана утримувати картину світу, яка, з точки зору держави, повинна домінувати в даному суспільстві.
"Частину цієї роботи робить освіта, частину - наука, головну ж частину покладено на медіа. Остання найпомітніша, оскільки це щоденна корекція нашої моделі світу", - зазначає автор.
Детальніше про природу і вплив пропаганди читайте у статті Георгія Почепцова "Пропаганді ти не скажеш до побачення, пропаганда не прощається з тобою" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".