Через торгову війну Трампа Apple втрачає популярність в Китаї

Поділитися
Через торгову війну Трампа Apple втрачає популярність в Китаї © AppleInsider.ru
За рік американська корпорація опустилася на 13 позицій.

Техногігант Apple втратив свої позиції в рейтингу брендів, якім віддають перевагу китайські користувачі. Згідно думки експертів ринку, це пов'язано з тривалою торговельною війною США і Китаю, повідомляє Bloomberg.

За даними звіту консалтингової компанії Prophet, за рік Apple опустився з 11-го на 24-е місце в рейтингу провідних брендів в Китаї.

У рамках дослідження, в якому брали участь жителі великих китайських міст, експерти оцінили 258 брендів в 27 категоріях. Вони опитали 13 500 китайців, запропонувавши їм оцінити надійність і актуальність різних брендів. Отримані результати показали, що китайські споживачі стали холодніше ставитися до деяких американських брендів.

За словами старшого партнера компанії в Гонконзі Джея Міллікена, з тих пір як адміністрація президента США Дональда Трампа заборонила американським компаніям співпрацювати з Huawei, споживачі з Китаю почали активніше підтримувати вітчизняних виробників. Експерти не виключають, що розвиток напруженості у відносинах двох країн сприяло зниженню популярності пристроїв Apple, яка ще в 2017 році (до початку торгової війни) займала п'яте місце в рейтингу. В результаті зараз Huawei знаходиться на другому місці і поступається лише китайській платіжного сервісу Alipay. "Китайські споживачі сприйняли те, що сталося з Huawei, як атаку", - сказав Міллікен.

Крім геополітичної напруженості Apple в Китаї, смартфони від американського техгиганта, включаючи новий iPhone 11, не підтримують формат 5G, розвитком якого активно займаються китайські влади.

У цьому році в топ-10 потрапили лише два американських бренду - Android і Intel, які зайняли третє і дев'яте місця відповідно. Міллікен підкреслив, цим компанія не потрібно турбуватися, що китайці від них відвернуться.

[quote position="1"]

З 1 вересня почали діяти 5% мита Китаю на імпортовані з США товари загальною вартістю понад 75 млрд доларів. З 1 жовтня будуть введені мита на китайські товари загальною вартістю в 250 мільярдів доларів.

Торгова війна між Китаєм і Сполученими Штатами почалася навесні 2018 року, коли Вашингтон прийняв рішення підвищити мита на алюміній і сталь з ряду країн, в тому числі з КНР. На саміті "Великої двадцятки" в Буенос-Айресі Дональд Трамп і Сі Цзіньпін погодилися на перемир'я в торговельній війні, домовившись відкласти до березня 2019 року введення нових торгових мит.

Детальніше про торгову війну між двома наддержавами читайте в матеріалі Олексія Ижака "Холодна" війна з "гарячими" зіткненнями" в тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Підготував/ла Стажер
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі