Про це пише The Guardian з посиланням на британського міністра транспорту Джессі Нормана. Чиновник заявив, що запустив консультації для визначення методів, які унеможливлять шахрайство. Однак, будь-який новий закон не буде стосуватися старих порушень. Тому Volkswagen і інші фігуранти "дизельгейта" не постраждають.
"Ми продовжуємо дуже серйозно ставитися до неприйнятних дій Volkswagen. І ми працюємо над новими заходами, які стануть на заваді шахрайству у тестуванні вихлопу в майбутньому. Ті, хто буде вдаватися до шахрайства, повинні бути притягнуті до відповідальності в цій країні в юридичному і фінансовому вимірі", - сказав Норман.
На Даунінг-стріт кажуть, що нові повноваження будуть виходити на європейські вимоги. Тож уряд зможе переслідувати будь-якого виробника, який обманув необхідні тести для автомобілів. Втім, вироки, швидше за все, будуть передбачати стягнення необмежених сум штрафу, а не терміни ув'язнення.
Важливо і те, що нові правила будуть поширюватися і на імпортні автомобілі. На Даунінг-стріт пояснили, що саме через відсутності такої компенеції Велика Британія і не оштрафувала німецьких автовиробників.
У 2015 році американське Агентство з охорони навколишнього середовища (EPA) виявило, що Volkswagen встановлював на своїх автомобілях з дизельними двигунами комп'ютерні програми, які під час перевірок занижують показники викиду шкідливих речовин.
Також повідомлялося, що Volkswagen виплатить 5 тисяч євро кожному потерпілому від "дизельного" скандалу. Крім виплати компенсації, компанія зобов'язується взяти на себе витрати по переобладнанню автомобілів з незаконним програмним забезпеченням. У тих випадках, коли це технічно неможливо, автоконцерн повинен викупити такі машини. В Європі Volkswagen відкликав 11,5 млн автомобілів.