Про це на сторінках Time пише Джош Санбьорн, який нагадує, що французька прокуратура звинувачує в авіакатастрофі в Альпах саме пілота, який замкнувся в кабіні і не впустив всередину капітана екіпажу, який хотів завадити йому розбити лайнер.
Якщо це так, тоді авіакатастрофа стала можливою завдяки системі безпеки, яку встановили після терактів 11 вересня. Тоді члени терористичної організації викрали кілька авіалайнерів з пасажирами і протаранили ними будівлі у Нью-Йорку і Вашингтоні. Щоб такого не сталося в майбутньому, Федеральне управління цивільної авіації США постановило всім перевізникам встановити систему безпеки, яка дозволяє пілоту в кабіні замкнути двері зсередини і не дозволити зловмисникам зайти і викрасти літак.
"Ці зміни були введені для того, щоб запобігти злочинам, але сталося так, що їх використали для іншого типу злочинів", - сказав професор з авіаційного менеджменту Державного університету Метрополітен Джеф Прайс.
З ним погоджується експерт з питань авіації Кріс Єлтс. За його словами, саме міцні і заблоковані двері дозволили Любовіцу розбити літак з пасажирами. Щоб такого не сталося в майбутньому, можна було б демонтувати системи безпеки, введені після терактів 11 вересня.
Однак, на його думку, значно дешевше просто ввести правило, щоб в кабіні обов'язково залишалося двоє людей. Навіть стюардеса змогла б в разі потреби відімкнути двері зсередини чи повідомити інших членів екіпажу про злі наміри одного з пілотів. Сьогодні видання Frankfurter Allgemeine повідомляло, що авіакомпанії після аварії А320 хочуть, щоб стюардеси стежили за пілотами. Згідно зі змінами, якщо одному з пілотів потрібно вийти з кабіни, то на його місце повинен прийти бортпровідник. В цей же час, видання The Times писало, що в Lufthansa знали про депресію пілота, який розбив А320, але всеодно дозволили йому сісти за штурвал.