Джош Госфілд - графічний дизайнер та ілюстратор, який працює з New Yorker, New York Times, Levi's, Supreme, Starbucks і інших, арт-директор New York Magazine протягом 10 років, автор книги «The Art of Doing».
«Я використовував мистецтво для створення авторитетної історії 2020 року - року печалі, божевілля і відваги», - Д. Госфілд.
Перша ілюстрація з'явилася в березні, в перші темні дні пандемії. Подруга Госфілда втрачала розум, і щоб заспокоїти її, він намалював дві руки з гаслом «Мити руки, а не заламувати!» і відправив їй.
Дизайнер також розмістив малюнок в соціальних мережах і люди відгукнулися. Так він створив друге зображення. Потім ще одне. Йому здавалося, що його мистецтво зачіпає за живе. І це повернуло його з творчої перерви.
Госфілд брав тайм-аут в мистецтві на кілька років, щоб писати книги, статті та проводити семінари. Але пандемія, яка була всюди - в світі і в вашій голові - і ідеї для зображень, мультфільмів і візуальних метафор вторглися в його розум.
«Ми жили в міфологічні часи - хвороби, смерть, ізоляція, економічний колапс, вбивство Джорджа Флойда, масові протести, безумство в Білому домі і президентські вибори. А новини? Це було отруйно - чутки, політична пропаганда, пропаганда, скандали, протиріччя і відверта брехня », - стверджує Госфілд.
Пандемія надихнула багатьох митців. Так, наприклад, Ірина Блок - дизайнер з Кремнієвої долини, створила серію артів про те, як пандемія COVID-19 змінила наше життя. Серія називається «Covid Life», в ній розповідаються повсякденні проблеми і те, як змінилися майже всі аспекти життя людства.
А дизайнер з Еквадору за допомогою милих ілюстрацій показав, як можна використовувати звичайну медичну маску.