Члени Комітету з розвідки Палати представників США від Демократичної партії опублікували копії проплачених "фабрикою тролів" постів у Facebook, які публікувалися з метою вплинути на американські президентські вибори в 2016 році. Як йдеться на сайті комітету, всього було придбано понад 3,5 тисяч повідомлень, які побачили 11,4 мільйонів американців.
Як зазначив член комітету Адам Шифф під час відкритого слухання в листопаді 2017 року за участю представників Facebook, Twitter і Google [російська] кампанія в соціальних мережах була спрямована на розкол у США, розпалювання заворушень на ґрунті ряду розбіжностей. Зокрема в січні 2017 року розвідувальне співтовариство прийшло до висновку, що Росія втручалася в американські вибори, намагаючись сприяти перемозі Дональда Трампа і програшу Хілларі Клінтон, пише "Українська правда".
"Росіяни зробили це, об'єднавши фейкові акаунти, сторінки і спільноти, щоб просувати політизований контент і відео, а також мобілізувати справжніх американців підписувати онлайн-петиції і брати участь у мітингах і протестах", - заявив він.
Російською "фабрикою тролів" було створено 470 сторінок в Facebook. Ці сторінки, у свою чергу, використали 80 тисяч одиниць контенту, який поширили на більш ніж 126 млн американців.
Нещодавно у США ввели санкції проти 14 співробітників російської "фабрики тролів" - "Агентство інтернет-досліджень" бізнесмена Євгена Пригожина. Їх звинувачують у втручанні в американські вибори 2016 року.
16 лютого Міністерство юстиції США висунуло 13 громадянам Росії і трьом російським компаніям звинувачення у втручанні в президентські вибори 2016 року. Усі обвинувачені є співробітниками компанії "Агентства інтернет-досліджень". Вашингтон висловив намір домагатися їх екстрадиції.
Раніше прес-служба Twitter також повідомляла, що у США близько 1,4 мільйона користувачів соціальної мережі Twitter були повідомлені про те, що вони взаємодіяли з обліковими записами, пов'язаними з так званою "фабрикою тролів".