Будівництво нового літака Ан-225 «Мрія» ще не розпочалось, воно на етапі конструкторських робіт. Таке повідомлення у Twitter опублікували представники ДП «Антонов», тим самим заперечивши інформацію, озвучену інтерв’ю гендиректора ДП «Антонов» Євгена Гаврилова для німецького видання Bild.
«Наразі розпочалися конструкторські роботи в цьому напрямку», – написали в ДП, додавши, що «виданням "Bild" та деякими українськими ЗМІ, була допущена неточність».
1/2 У викладенні інформації з посиланням на в.о. генерального директора ДП "АНТОНОВ" щодо побудови нової "Мрії", поширеною виданням "Bild" та деякими українськими ЗМІ, була допущена неточність.
— ANTONOV Company 🇺🇦 (@AntonovCompany) November 7, 2022
Наразі розпочалися конструкторські роботи в цьому напрямку. pic.twitter.com/tfG9TF8vYm
«За наявною експертною оцінкою, на теперішній час є близько 30 відсотків комплектуючих, які можна використати для другого зразка. Вартість побудови літака оцінюється щонайменше у 500 млн Євро. Проте про конкретну суму поки говорити зарано. Більше інформації буде після перемоги», – додали у ДП «Антонов».
2/2 За наявною експертною оцінкою,на теперішній час є близько 30 відсотків комплектуючих,які можна використати для другого зразка. Вартість побудови літака оцінюється щонайменше у 500 млн Євро. Проте про конкретну суму поки говорити зарано. Більше інформації буде після перемоги🇺🇦
— ANTONOV Company 🇺🇦 (@AntonovCompany) November 7, 2022
Нагадаємо, експровідний конструктор, керівник служби конструкторів з проєктування, побудови і сертифікації літака Ан-225 Анатолій Вовнянко відреагував на інформацію про те, що Євген Гаврилов оцінив будівництво «Мрії» у 500 мільйонів євро. На його думку, якщо не йдеться про конструювання «з нуля» і є 30 відсотків необхідних комплектуючих, ціна значно нижча. Але навіть за цієї умови він радить зосередитися на побудові сучасних літаків для ЗСУ, наприклад, Ан-178.
ZN.UA вже писало про проблеми, з якими стикається авіабудівна галузь. А також про те, як Україна зірвала реалізацію великого проєкту з постачання і розгортання виробництва літаків Ан-178 в Азербайджані. Докладніше читайте у текстах Дмитра Менделєєва «Авіабудування судного дня…» і Дмитра Ківи «Чому Ан-178 не долетів до Азербайджану?».