За даними концерну, у виробництві БТР-4 в 2014 році використовувалося 45% російських деталей, 45% українських і 10% іноземних. Вже в 2015 році його почали виробляти без російських деталей, а частка українських та іноземних комплектуючих зросла до 65% і 35% відповідно. У 2016 році БТР-4 отримав вже 85% українських деталей і 15% іноземних.
"Якщо порівнювати з 2014-2015 роками, то найбільш критичні проблеми у сфері імпортозаміщення вже вирішені. Особливо в бронетанковій галузі, наприклад освоєння виробництва гусениць для БМП. Зараз завод ім. Малишева освоїв виробництво цих виробів, для чого необхідно замінити стандарт сталі, адже старий вироблявся в Росії", - відзначили в концерні.
Найважче впроваджувати програми імпортозаміщення в авіаційній галузі, оскільки заміна однієї системи літака вимагає організації додаткових випробувань.
В Укроборонпромі раніше заявили, що концерн офіційно не купує запчастини в Росії і на підприємствах контрабандні деталі не використовують з 2015-2017 років. У той же час концерн відсторонив від посад директорів двох оборонних підприємств.
"Дзеркало тижня. Україна" неодноразово публікувало матеріали про корупцію і масштабні зловживання в оборонному секторі. Детальніше читайте в матеріалі "Злочинні схеми в оборонпроме: чому розслідування Bihus.Info не може бути фейковим" та статті Дмитра Менделєєва "Мародери країни відрубаних рук", "Оборонка: хто першим дістанеться "фінішу"?".