"Починаємо позапланову перевірку забезпечення льотної діяльності, підтримання льотної придатності повітряних суден, виконання технічного обслуговування авіаційної техніки та системи управління безпекою польотів ЗАТ "Міжнародні авіалінії України", - написав прем'єр.
Він зазначив, що також будуть проведені додаткові перевірки стану безпеки польотів інших авіакомпаній.
У свою чергу міністр інфраструктури України Владислав Криклій заявив про те, що рішенням Державіаслужби польоти в повітряному просторі Ірану заборонені українським авіакомпаніям з 00:00 9.01.2020 - до з'ясування причин катастрофи.
За його словами, причини авіакатастрофи будуть ретельно досліджені.
"Іранська національна комісія з розслідування катастрофи розпочала свою роботу. Український посол і консул тісно взаємодіють з авіаційним керівництвом Ірану з метою оперативного з'ясування причин катастрофи і репатріації тіл загиблих українців. В Іран буде відправлена група для допомоги в пошуковій операції і фахівці для розслідування причин катастрофи у складі п'яти осіб Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами, двох фахівців Державіаслужби та трьох представників авіакомпанії МАУ. Назвати причини трагедії можна буде тільки після проведеного офіційного розслідування", - підкреслив Криклій.
Як повідомлялося, в результаті катастрофи літака Boeing-737 авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України", що виконував рейс PS 752 Тегеран - Київ, загинуло 176 осіб.
За оновленою інформацією, на борту перебували 11 громадян України (2 пасажири і 9 членів екіпажу), 63 - Канади, 82 - Ірану, 10 - Швеції, 4 - Афганістану, З Німеччини, 3 - Великобританії.
В Ірані причиною авіакатастрофи пасажирського лайнера вважають загоряння двигуна. Йорданське видання Al-Hadath припустило, що літак могли збити.
У "МАУ" повідомили, що літак Boeing 737-800 NG, який розбився в Тегерані, пройшов останнє планове технічне обслуговування 6 січня 2020 року.
Офіс генерального прокурора України повідомив про початрк розслідування обставин авіакатастрофи. Справу відкрили за ч. 3 статті 276 ККУ (порушення правил безпеки руху або експлуатації повітряного транспорту, що спричинило загибель людей).
Україна направила в Тегеран групу фахівців для участі в розслідуванні спільно з іранською стороною. При цьому питання передачі "чорних ящиків" Україні офіційний Київ вирішив поки що не чіпати. Передавати самописці компанії Boeing Тегеран відмовився.
Докладніше про трагедію читайте в матеріалі DT.UA "Катастрофf українського літака в Ірані: що відомо".