В МОН розповіли про шляхи вирішення освітніх проблем у воєнний та повоєнний час

Поділитися
В МОН розповіли про шляхи вирішення освітніх проблем у воєнний та повоєнний час © unsplash/benmullins
В Міносвіти визначилися з основними напрямками роботи, які повинні забезпечити стабільність навчального процесу в умовах війни.

Міністерство освіти і науки України презентувало проєктні пропозиції вирішення нагальних освітніх проблем, які виникли в країні через війну. Ідеї та плани щодо вдосконалення навчального процесу обговорювалися на другому надзвичайному засіданні Секторальної робочої групи «Освіта і наука». 

Як повідомляють у відомстві, міністр освіти і науки Сергій Шкарлет разом зі своїми колегами визначив пріоритетні напрямки роботи над проблемами української освіти у воєнний та повоєнний час.

«Ми розробили 6 проєктів із високим пріоритетом і горизонтом імплементації до початку нового навчального року або навіть швидше. До них належать цифрові девайси для освіти, вступна кампанія 2022, видання підручників і посібників для Нової української школи, відкриття освітніх хабів за кордоном, розширення парку шкільних автобусів для закладів загальної середньої освіти, розвиток STEM-освіти у Новій українській школі», – заявив Сергій Шкарлет.

Також у МОН підкреслили, що важливими аспектами в умовах воєнного часу є підтримання безперервності освітнього процесу, створення безпечних умов навчання, психологічна підтримка учнів, студентів, вчителів та викладачів, а також відновлення пошкоджених об’єктів освітньої інфраструктури у найближчому майбутньому. 

Ще одним важливим рішенням Міносвіти є проведення тестування школярів для виявлення прогалин у знаннях, які виникли у зв′язку з війною. Передбачається, що воно обійдеться країні  приблизно у 344,5 мільйони гривень. Власне на тестування з них витратять лише 19,5 мільйонів. Інші кошти потрібні для виплат заробітної плати вчителям, які будуть допомагати в організації даного процесу.

Раніше повідомлялося, що міністр освіти підтримує ідею про заміну у школах російської мови іншими дисциплінами з 1 вересня. 

Які ризики для науки принесла війна? Якщо ви думаєте, що тільки відплив мізків, і це найстрашніше, то ви помиляєтеся. Науковиця Ірина Єгорченко назвала три загрози, від яких залежить, чи розквітне українська наука після війни. Читайте в матеріалі «Як війна вплине на українську науку: три ризики».

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі